Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868)

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
0
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ισπανία και Πορτογαλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.

Ένα πανέμορφο εικαστικό εύρημα από το Κέντρο Παγκόσμιων Χαρτών NormanB. Leventhal που φιλοξενείται στο αρχείο της Βιβλιοθήκης της Βοστώνης. Δώδεκα χάρτες από χώρες της Ευρώπης οι οποίες εικονογραφούνται με ανθρώπινες μορφές που αναπαριστούν την εκάστοτε χώρα, με όλα τα χαρακτηριστικά αλλά και τα στερεότυπα που την ακολουθούν. Χρονολογούνται στα 1868, και ευτυχώς για εμάς διατηρούνται σε εξαιρετικά καλή κατάσταση. Σωστά έργα τέχνης!

 

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Αγγλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.

Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Σκωτία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ουαλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ιρλανδία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Γαλλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ιταλία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Γερμανία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ολλανδία και Βέλγιο. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Δανία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Ρωσία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Πρωσσία. Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Aν καθεμιά χώρα της Ευρώπης έπαιρνε ανθρώπινη μορφή (1868) Facebook Twitter
Κωμικός χάρτης της Ευρώπης (1899). Εικονογράφηση: Harvey, William, 1796-1873.
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι στα Εξάρχεια με έναν extreme πίνακα για καλωσόρισμα

Design / Ένα σπίτι όπου «welcome» σου λέει ένας καθόλου σοβαροφανής πίνακας

Όλα ξεκίνησαν με έναν μπουφέ που δεν ήταν καν προς πώληση. Η Τζάσμιν τον διεκδίκησε με πείσμα και τελικά τον απέκτησε. Από τότε, έβαλε στόχο να προσθέτει κάθε χρόνο ένα διαχρονικό κομμάτι design στη συλλογή της. Και τα κατάφερε.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Design / Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Το p+Research+Design της POTIROPOULOS+PARTNERS λειτουργεί ως χώρος ελεύθερης σκέψης, πειραματισμού και συστηματικής αναστοχαστικής πρακτικής. Τροφοδοτεί τον σχεδιασμό με νέα ερεθίσματα, ενδυναμώνει τη δημιουργικότητα και θεμελιώνει τη φιλοσοφική και σχεδιαστική θέση του γραφείου.
THE LIFO TEAM
Το τοπίο πρώτα:  Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Design / Το τοπίο πρώτα: Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Σε μια εποχή που ο τουρισμός απειλεί τα ίδια τα τοπία που τον καθιστούν ελκυστικό, το γραφείο doxiadis+ αναπτύσσει μια στρατηγική σχεδιασμού με αφετηρία το τοπίο ως πόρο, ως εμπειρία και ως πολιτισμικό αφήγημα.
THE LIFO TEAM
Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Design / Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Το σπίτι της Κρις Μπέτα στο Παγκράτι -με το σπασμένο φωτιστικό, τις 70s καρέκλες, ένα χαλί που κάποτε βρισκόταν στην είσοδο ενός θρυλικού κλαμπ της Θεσσαλονίκης και τα κορνιζαρισμένα συναισθήματα- κουβαλά τόση πληροφορία, που για εκείνη λειτουργεί κατευναστικά.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι σαν το χάδι της γιαγιάς

Design / Ένα σπίτι στο Κερατσίνι, γεμάτο με ενθύμια μιας άλλης εποχής

Με μια παλιά τηλεόραση, βιντεοκασέτες και κάδρα που αφηγούνται ιστορίες, το σπίτι της ηθοποιού Τζωρτζίνας Λιώση είναι ένα καταφύγιο μνήμης και συναισθημάτων – όχι απλώς ένας τόπος διαμονής.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Αποκλειστικό / Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Mε την πρόσφατη παραχώρησή του από την ΕΤΑΔ στον δήμο Πεντέλης, το θρυλικό Καστέλο της Ροδοδάφνης παύει να είναι κτίριο-φάντασμα και μετατρέπεται σε πολυχώρο πολιτισμού, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
yf

Design / Potiropoulos+Partners: Πώς «γεννήθηκε» το νέο ερευνητικό κέντρο και ποια είναι η φιλοσοφία της καινοτομίας αυτής

Το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο παρουσίασε τη δική του in house Research+Design «ομάδα» με την ονομασία «p+R+D», κατά τα πρότυπα των διεθνών αρχιτεκτονικών γραφείων.
THE LIFO TEAM