NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl

NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter
2

 

NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter

Τα σχόλια για την καμπάνια με πρωταγωνίστρια την 20χρονη Λούρδη Λεόν, η οποία έχει μια από τις διασημότερες μαμάδες στον πλανήτη, ήταν πολλά αλλά δεν ήταν όλα θετικά.

Η κόρη της Μανόνα έγινε η πρωταγωνίστρια της φετινής καμπάνιας ρούχων του brand "MadeMe x X-Girl" που την επέλεξε για πρέσβειρα της '90s αισθητικής της.

Αρχικά είχαν κυκλοφορήσει οι φωτογραφίες της καμπάνιας με την street, ρετρό αισθητική...

NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter
NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter
NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter
NSFW- Η κόρη της Μαντόνα χορεύει μέσα σε sex shop στο εντελώς weird βίντεο για την καμπάνια του MadeMe x X-Girl Facebook Twitter

Και σήμερα κυκλοφόρησε και το βίντεο το οποίο συνοδεύει την καμπάνια.

Η Λούρδη - που είναι τρομαχτικά ίδια η Μαντόνα- μοιάζει να αποτίει φόρο τιμής στα πρώιμα βήματα που είχε κάνει στη Νέα Υόρκη το δοξασμένο pop icon.

Το βίντεο σκηνοθέτησε ο Samuel E. Puglia, κολλητός της Λούρδης, αλλά όπως αναφέρει το Dazed είχε και την δική της επιμέλεια.

Στο συνοδευτικό video-shot η Λούρδη παρουσιάζει τις χορευτικές του δεξιότητες για πρώτη φορά μετά την την εγγραφή της στο Conservatory Dance College. 

Στα 54 δευτερόλεπτα που ακολουθούν η Λούρδη βγάζει συχνά τη γλώσσα της ποζάροντας στην κάμερα, κάνει φιγούρες που θυμίζουν Voguing και χορεύει μέσα σε ένα vintage sex shop.

Πολιτισμός
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

Πολιτισμός / Το «Lilo & Stitch» είναι η πρώτη χολιγουντιανή ταινία που έφτασε το $1 δισ. στο φετινό box office

«Είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα των υπερμεγέθων αποδόσεων που μπορεί να αποκομίσει η Disney από τους κινηματογράφους με το σωστό έργο την κατάλληλη στιγμή» σχολιάζει το Variety
LIFO NEWSROOM
Εγκαινιάστηκε το Δημοτικό Μουσείο Γιάννη Ρίτσου στη Μονεμβασιά

Πολιτισμός / Εγκαινιάστηκε το Δημοτικό Μουσείο Γιάννη Ρίτσου στη Μονεμβασιά

Παρουσία της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη και πλήθους κόσμου, εγκαινιάστηκε στην Καστροπολιτεία της Μονεμβασιάς το νέο Δημοτικό Μουσείο αφιερωμένο στον Γιάννη Ρίτσο, στο σπίτι όπου γεννήθηκε και έζησε ο μεγάλος Έλληνας ποιητής
LIFO NEWSROOM
Εναλλακτική Σκηνή

Πολιτισμός / Η Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ετοιμάζει ένα #έπικ comeback

Η πιο ανήσυχη φωνή του σύγχρονου μουσικού θεάτρου στη χώρα ετοιμάζει ένα πρόγραμμα μεγάλης κλίμακας με περισσότερες από 30 παραγωγές, δύο φεστιβάλ, περιοδείες σε όλη την Ελλάδα και συμμετοχή στο 60ό Φεστιβάλ Δημητρίων.
LIFO NEWSROOM
Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Φρανσουά Οζόν, Τζέιμς Ντιν και Μόνικα Μπελούτσι από αύριο στους κινηματογράφους

Το καλαίσθητο δράμα μυστηρίου «When the Fall is Coming», η έκπληξη των Καννών «Sorry Baby», ο οργισμένος «Rebel Without a Cause», η «Malena» του Τζουζέπε Τορνατόρε και τέσσερις ακόμα επιλογές απαρτίζουν το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

σχόλια

2 σχόλια
Πόσο cool είναι ο Μπαμπάς σου να έχει δικηγορικό γραφείο και εσύ από τα 20 σου να δουλεύεις σε αυτό, να βάζεις κοστούμι και να τον παριστάνεις; Μάλλον καθόλου, και η Λούρδη κάνει ακριβώς αυτό.
"εντελώς weird βίντεο"; Δηλαδή ντραπήκατε να γράψετε "εντελώς παρωχημένο"; Δεν λέω, όλοι γιοι και κόρες κάποιου είμαστε, αλλά επειδή την βλέπω να έρχεται αργά ή γρήγορα τη συνέντευξη της Λούρδης, με υπέρτιτλο "Δεν είμαι απλά η κόρη της μητέρας μου", ας την ενημερώσει κάποιος πως η δήλωσή της θα γίνει πιο πιστευτή αν πάψει να χρησιμοποιεί τους μηχανισμούς προβολής της μητέρας της: με αυτά τα ρούχα, αυτές τις φωτογραφίες μπορστά από τα απορρυπαντικά, αυτό το ξεπερασμένο 90's βίντεο που δεν στέκει ούτε ως φόρος τιμής και απλώς μας θυμίζει τί θεωρούσαμε τότε "προχώ" και κουλ, με όλο αυτό το συνονθύλευμα λοιπόν, οποιοσδήποτε άλλος θα περνούσε εντελώς απαρατήρητος, δεν θα είχει ΚΑΜΙΑ ελπίδα να το πουλήσει όλο αυτό ως "εμπορικό προϊόν" γιατί πολύ απλά θα υπήρχαν στο instagram και στο facebook εκατομμύρια άλλοι ακριβώς σαν αυτόν. Τώρα όμως που είναι η κόρη της μαμάς της, ακόμα και εδώ στο lifo έχετε γράψει δύο φορές μέσα σε μια εβδομάδα για αυτήν και το μαγαζάκι που πάει να στήσει.