Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια

Ο Σαντάνα προκάλεσε οργή με τα προσβλητικά σχόλια εναντίον της Beyoncé: Δεν είναι τραγουδίστρια Facebook Twitter
5

Στην τελετή απονομής των Γκράμι το βράδυ της Κυριακής, η Adele έφυγε με το βραβείο για το άλμπουμ της χρονιάς κερδίζοντας το φαβορί Beyoncé όμως από το βήμα της τελετής, η νικήτρια δήλωσε πως η Beyoncé άξιζε αυτό το βραβείο.

Ωστόσο ο Carlos Santana υποστήριξε πως η Αdele άξιζε απόλυτα το βραβείο και με δηλώσεις του καταφέρθηκε εναντίον της αντιπάλου του.

«Νομίζω ότι η Adele κέρδισε γιατί μπορεί να τραγουδήσει», δήλωσε ο Santana  στο πρακτορείο Associated Press.

«Με όλο το σεβασμό προς την αδελφή μας Beyoncé, είναι πολύ όμορφη να τη βλέπουμε, αλλά αυτό που κάνει μοιάζει θυμίζει περισσότερο μόντελινγκ μετά μουσικής. Μουσική για να προβάρεις ένα φόρεμα. Αυτή δεν είναι τραγουδίστρια...» πρόσθεσε ο Μεξικανό-Αμερικανός μουσικός.

«Η Adele μπορεί να τραγουδήσει πραγματικά. Δεν χρειάζεται όλους αυτούς τους χορευτές και τα σκηνικά, μπορεί να σταθεί μόνη εκεί και απλά να τραγουδήσει και αυτός είναι ο λόγος που κερδίζει», είπε ο Santana.

Τα σχόλια του σημαντικού μουσικού θεωρήθηκαν προσβλητικά και προκάλεσαν μεγάλες αντιδράσεις. Λίγες ώρες αργότερα και ενώ οι τίτλοι των δημοσιευμάτων έκαναν λόγο για επίθεση του Santana στην Beyoncé, o ίδιος προέβη σε νέα σχόλια με τα οποία επιχειρούσε να χαμηλώσει τους τόνους της αρχικής του δήλωσης. «Η πρόθεσή μου ήταν να συγχαρώ την Adele για την καταπληκτική βραδιά της στα Γκράμι. Το σχόλιό μου σχετικά με Beyonce παρερμηνεύθηκε». έγραψε στο Facebook.

Πολιτισμός
5

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Πολιτισμός / Το «This That Keeps On» του Δημήτρη Παπαϊωάννου καταχειροκροτήθηκε στο Ηρώδειο

Τριάντα χορευτές και ηθοποιοί ζωντάνεψαν επί σκηνής τα υβριδικά του πλάσματά του, ενεργοποιώντας τον χώρο με το μοναδικό του ύφος που τον έχει καθιερώσει ως έναν από τους πιο επιδραστικούς δημιουργούς της εποχής μας
LIFO NEWSROOM
Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ ρίχνει τη σκιά του στη διοργάνωση - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Πολιτισμός / Βραβεία Νόμπελ: Ο Τραμπ «ρίχνει τη σκιά του» στον θεσμό - Προειδοποιήσεις για την ακαδημαϊκή ελευθερία

Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει εισαγάγει ή προτείνει μια σειρά από μέτρα, τα οποία οι επικριτές υποστηρίζουν ότι θα εμποδίσουν την εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα
LIFO NEWSROOM
2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Πολιτισμός / 2o Sex Positive Festival: Ένα τριήμερο για τη σεξουαλική απελευθέρωση στην Αθήνα

Με κοινοτικό χαρακτήρα και χωρίς κερδοσκοπικό προσανατολισμό, η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική εργασία και στην ελεύθερη συνεισφορά των συμμετεχόντων, ώστε να παραμείνει ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως εισοδήματος
LIFO NEWSROOM
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Πολιτισμός / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ τιμώμενη καλεσμένη στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η διάσημη Γαλλίδα ηθοποιός θα προλογίσει αρκετές από τις ταινίες του αφιερώματος στην καριέρα της, ενώ θα δώσει και masterclass αφιερωμένο στις διαφορές μεταξύ θεατρικής και κινηματογραφικής ερμηνείας
LIFO NEWSROOM
Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Πολιτισμός / Φαλλοί πέντε μέτρων και όργια σκελετών: Η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο πιο τολμηρό έργο της

Η παράσταση αντλεί υλικό από λαϊκές παραδόσεις και αρχέγονες τελετουργίες των Βαλκανίων, οι οποίες όπως λέει, «εμπλέκουν το σώμα, το πέος και τον κόλπο σε διαφορετικές μορφές»
LIFO NEWSROOM
ΣΤΙΒΕΝ ΚΙΝΓΚ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ΒΙΒΛΙΑ

Πολιτισμός / Οι ΗΠΑ σε περίοδο λογοκρισίας: ο Στίβεν Κινγκ «πρωταγωνιστεί» στις απαγορεύσεις βιβλίων

Οι πολιτείες που πρωτοστατούν στη λογοκρισία είναι η Φλόριντα, το Τέξας και το Τενεσί, οι οποίες ευθύνονται για περίπου το 80 % των καταγεγραμμένων απαγορεύσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Δε φέρω γνώμη για το αν η Β. είναι καλή λάηβ, γιατί δεν έχω δει βιντεο από συναυλίες. (Εκτός από το απόσπασμα των βραβείων, όπου προσωπικά βρήκα εντυπωσιακότερη την παρουσίαση του τραγουδιού από το ίδιο το τραγούδι κ την ερμηνεία της)Όμως, δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι εν μέρει έχει δίκιο ο S. Με το σχόλιό του θίγει τον τρόπο που λειτουργεί γενικώς η βιομηχανία της ποπ μουσικής.Νομίζω πως πλεον δίνεται προσοχή κατά 90% στο σόου, χορό, ρουχο, βίντεο κλιπ που συνοδεύει ένα τραγούδι κ κατά 10% στις φωνητικές ικανότητες του καλλιτέχνη, στη μουσική κ το στίχο. Ως αποτέλεσμα, αποθεώνονται άτομα που δηλώνουν τραγουδιστές, αλλά οι φωνές τους είναι από ικανοποιητικές μέχρι κακές. Επόμενο ήταν η εμφάνιση στο χώρο μιας καλλιτέχνιδας όπως η Adele, που στηρίζεται 100% στη φωνή της να επισκιάσει τους προαναφερθέντες συναδέλφους.Θεμιτό το σόου, τα σκηνικά, η εντυπωσιακή χορογραφία, αλλά σε βραβεία ΜΟΥΣΙΚΗΣ παίζουν δευτερεύοντα ρόλο. (Στα vma φαντάζομαι πως θα σαρώσει η B.)