Η «μεγάλη ζωή» και οι αλόγιστες σπατάλες έχουν φέρει τον Τζόνι Ντεπ στο χείλος της οικονομικής καταστροφής

Η «μεγάλη ζωή» και οι αλόγιστες σπατάλες έχουν φέρει τον Τζόνι Ντεπ στο χείλος της οικονομικής καταστροφής Facebook Twitter
6

Ο Τζόνι Ντεπ κατέθεσε μήνυση στις 13 Ιανουαρίου εναντίον του The Management Group (TMG), από την οποία διεκδικεί 25 εκατομμύρια δολάρια, κατηγορώντας τους για εξαπάτηση, κακοδιαχείριση των οικονομικών του, λήψη δανείων χωρίς την έγκρισή του και απόκρυψη των εξόδων που έκαναν για λογαριασμό του. Η εταιρεία ανταπάντησε επίσης με μήνυση, στην οποία υποστηρίζει ωστόσο πως ο λόγος που ο διάσημος ηθοποιός βρίσκεται στο χείλος της οικονομικής καταστροφής είναι αποκλειστικά και μόνο η αλόγιστες σπατάλες του για να «κάνει μεγάλη ζωή».

Σύμφωνα με την TMG, τις τελευταίες δεκαετίες ο 53χρονος ηθοποιός δαπανά κατά μέσον όρο δυο εκατομμύρια δολάρια μηνιαίως. Στην μήνυση που κατέθεσε ένας από τους δανειστές του σήμερα, αναφέρονται μάλιστα αναλυτικά και τα τεράστια έξοδα που έχει κάνει κατά καιρούς, ανάμεσά τους 75 εκατομμύρια δολάρια για την αγορά 14 σπιτιών, μεταξύ των οποίων κι ένας πύργος στη Γαλλία που δεσπόζει μέσα σε έκταση 180 στρεμμάτων, κατοικίες στο Χόλιγουντ, ένα λοφτ στο Λος Άντζελες και μια φάρμα με άλογα στο Κεντάκι.

Επίσης, ο Τζόνι Ντεπ φέρεται να έχει αγοράσει και μια θαλαμηγό έναντι 18 εκατομμυρίων δολαρίων, τουλάχιστον 45 αυτοκίνητα πολυτελείας, ενώ πληρώνει 700.000 δολάρια τον μήνα για να πίνει καλό κρασί, να ταξιδεύει με ιδιωτικό αεροπλάνο και για το 40μελές προσωπικό που απασχολεί.

Την ίδια στιγμή, ο διάσημος ηθοποιός που είναι και συλλέκτης έργων τέχνης φέρεται να έχει ξοδέψει ολόκληρες περιουσίες για να αγοράσει πίνακες αγαπημένων του καλλιτεχνών, μεταξύ άλλων περίπου 200 έργα των Γουόρχολ και Κλιμτ, ενώ έχει περίπου 70 συλλεκτικές κιθάρες και άλλα πολύτιμα αναμνηστικά κομμάτια τα οποία αποθηκεύει σε 12 διαφορετικά μέρη. (Δείτε εδώ ολόκληρη την μήνυση) 

Η «μεγάλη ζωή» και οι αλόγιστες σπατάλες έχουν φέρει τον Τζόνι Ντεπ στο χείλος της οικονομικής καταστροφής Facebook Twitter
Απόσπασμα από την μήνυση 31 σελίδων που έχει καταθέσει η TMG κατά του Τζόνι Ντεπ, για μια πληρωμή που εκκρεμεί. Σύμφωνα με την μήνυση, ο ηθοποιός δαπανά αφειδώς χρήματα και κάνει τη μεγάλη ζωή, αλλά αυτή η αλόγιστη σπατάλη τον οδηγεί σήμερα στο χείλος της καταστροφής.

Ανάμεσα στις δαπάνες που αναφέρει το δικαστικό έγγραφο, συγκαταλέγεται κι εκείνη όπου ο Τζόνι Ντεπ πλήρωσε περισσότερα από 3 εκατομμύρια δολάρια για να ριφθεί από κανόνι, το οποίο κατασκευάστηκε ειδικά για την περίσταση, η στάχτη του εκκεντρικού συγγραφέα Χάντερ Τόμσον (πέθανε το 2005) πάνω από το Άσπεν στο Κολοράντο. «Το μόνο που προσπαθώ είναι να κάνω πραγματικότητα την τελευταία του επιθυμία. Εγώ απλώς θέλω να αποχαιρετίσω τον φίλο μου με τον τρόπο που θα ήθελε» είχε δηλώσει τότε ο ηθοποιός. Στην κηδεία είχαν παραβρεθεί επίσης και οι Τζον Κέρι, Τζακ Νίκολσον, Τζον Κιούζακ, Μπιλ Μάρεϊ, Σον Πεν κ.α. 

Δείτε το σχετικό βίντεο από την κηδεία του Χάντερ Τόμσον:

 

«Επί 17 χρόνια η TMG έκανε ό,τι ήταν δυνατόν για να προστατεύσει τον ίδιο τον ηθοποιό. Πράγματι όταν η τράπεζα του ζήτησε την αποπληρωμή δανείου εκατομμυρίων δολαρίων και αυτός δεν είχε τα απαραίτητα κονδύλια, η εταιρία του δάνεισε αυτά τα χρήματα ώστε ο ηθοποιός να αποφύγει μια ταπεινωτική οικονομική κρίση», δήλωσε ο Μάικλ Κουμπ, δικηγόρος της εταιρίας. Η TMG δηλώνει ότι επιχείρησε πολλές φορές ανεπιτυχώς να αποτρέψει τον ηθοποιό από να δαπανά υπερβολικά πολλά χρήματα.

Ο Τζόνι Ντεπ διέλυσε τη συνεργασία με την εταιρία πέρυσι. Η TMG αναφέρει ότι ο Τζόνι Ντεπ της οφείλει 4,2 εκατομμύρια δολάρια και ότι η εταιρία αναγκάστηκε να κινηθεί δικαστικά για να ανακτήσει αυτά που ο Ντεπ της οφείλει κατάσχοντας ένα περιουσιακό στοιχείο του καλλιτέχνη. «Ο μόνος λόγος για τον οποίο ο Ντεπ κατέθεσε μήνυση ήταν για να διαταράξει τις προσπάθειες της TMG που είναι σε εξέλιξη ώστε να πληρωθεί για το δάνειο που χορηγήθηκε για τη διάσωσή του», υπογράμμισε ο δικηγόρος. 

Αυτά είναι μερικά από τα έξοδα που αναφέρει η μήνυση της TMG: 

- 18 εκατ. δολάρια για ένα γιοτ 45 μέτρων

- 4 εκατ. δολάρια για μια δισκογραφική εταιρία που απέτυχε

- 3 εκατ. δολάρια για να ριφθούν από κανόνι οι στάχτες του Χάντερ Τόμσον

- 300.000 δολάρια τον μήνα για να συντηρεί ένα προσωπικό 40 ατόμων

- 200.000 δολάρια τον μήνα σε ιδιωτικά αεροπλάνα

- 150.000 δολάρια τον μήνα για προσωπικό ασφαλείας

- 30.000 δολάρια τον μήνα για την αγορά και εισαγωγή κρασιών

* Με πληροφορίες από Vanity Fair και BBC

Πολιτισμός
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM