H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
7

Ένα παλιό βίντεο που ήρθε πρόσφατα στο φως, αποκαλύπτει πως μια από τις διασημότερες και πιο αμφιλεγόμενες ερωτικές σκηνές του σινεμά κρύβει μια ενοχλητική αλήθεια. Ο σκηνοθέτης του φιλμ «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Μπερνάρντο Μπερτολούτσι παραδέχεται πως η πρωταγωνίστριά του, Μαρία Σνάιντερ δεν είχε συναινέσει για τη σκηνή αυτή και πως ήταν ένα σχέδιο «συνωμοσίας» έμπνευσης του ιδίου και του Μάρλον Μπράντο.

«Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα», δηλώνει ο Μπερτολούτσι σε μια συνέντευξή του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας από το 2013, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ.

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
O Mπράντο με τον Μπερτολούτσι την εποχή των γυρισμάτων

Ο σκηνοθέτης παραδέχεται πως υπήρξε απαίσιος απέναντι στην ηθοποιό γιατί δεν της είχε αποκαλύψει τι σχεδίαζαν να συμβεί την ώρα του γυρίσματος. Στη συνέχεια δηλώνει πως ήθελε να πετύχει την αντίδρασή της «ως κορίτσι» και πως ήθελε να την κάνει να νιώσει πραγματικά ταπεινωμένη. «Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντο που δεν της το είπαμε» αναφέρει και προσθέτει «Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να την νιώσει».

Την εποχή που γυρίστηκε η ταινία, η Σνάιντερ ήταν 19 ετών και ο Μπράντο 48. Η σκηνή αυτή προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και λογοκρίθηκε ενώ μερικά χρόνια αργότερα η πρωταγωνίστρια είχε εξομολογηθεί πόσο ταπεινωμένη αισθάνθηκε και ανέφερε ότι ένιωσε τη σκηνή σχεδόν σαν «βιασμό» από τον Μπράντο. «Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη», είχε πει σε μια συνέντευξή της το 2007.

Μετά την κυκλοφορία της ταινίας, η Σνάιντερ δεν δέχτηκε να ξανακάνει γυμνή σκηνή σε καμία από τις κινηματογραφικές ταινίες που συμμετείχε.

Η επίμαχη σκηνή:

Πολιτισμός
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

In a Bright Green Field, η νέα μεγάλη έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Πολιτισμός / Έλληνες και Κύπριοι καλλιτέχνες στη νέα έκθεση του ΔΕΣΤΕ στο Μουσείο Μπενάκη

Με έργα 27 δημιουργών κάτω των 40 ετών, η έκθεση «In a Bright Green Field» –μια σύμπραξη τριών ιδρυμάτων, μεταξύ των οποίων και το New Museum της Νέας Υόρκης– εξετάζει μερικές από τις πιο συναρπαστικές και αναδυόμενες καλλιτεχνικές πρακτικές στην Αθήνα και τη Λευκωσία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Πολιτισμός / Σον Πεν: «Η Τζένιφερ Λόρενς είναι ίσως η τελευταία αυθεντική σταρ του κινηματογράφου»

Μιλώντας στο podcast του δημοσιογράφου Λούι Θερού, ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και σκηνοθέτης επεσήμανε ότι «ο κινηματογραφικός κατασκευαστής σταρ τελείωσε περίπου με την εποχή που εμφανίστηκε η Λόρενς»
LIFO NEWSROOM
Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Πολιτισμός / Κατάρρευση τοιχογραφίας στην Κνωσό μπροστά σε 300 επισκέπτες – Έρευνα για τα αίτια

Τμήμα τοιχογραφίας του 1960 κατέρρευσε στον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού παρουσία εκατοντάδων επισκεπτών - Το Υπουργείο Πολιτισμού ενημερώθηκε, η ανατολική πτέρυγα αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.
LIFO NEWSROOM
Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Πολιτισμός / Πέθανε σε ηλικία 89 ετών ο Τζο Ντον Μπέικερ – Ο πρώτος Αμερικανός «κακός» του Τζέιμς Μποντ και θρύλος του ‘Walking Tall’

Η τελευταία του κινηματογραφική εμφάνιση έγινε το 2012 στην ταινία Mud του Τζεφ Νίκολς, πλάι στον Μάθιου Μακόναχι, για την οποία τιμήθηκε με το Robert Altman Award.
LIFO NEWSROOM