H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι»

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
7

Ένα παλιό βίντεο που ήρθε πρόσφατα στο φως, αποκαλύπτει πως μια από τις διασημότερες και πιο αμφιλεγόμενες ερωτικές σκηνές του σινεμά κρύβει μια ενοχλητική αλήθεια. Ο σκηνοθέτης του φιλμ «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Μπερνάρντο Μπερτολούτσι παραδέχεται πως η πρωταγωνίστριά του, Μαρία Σνάιντερ δεν είχε συναινέσει για τη σκηνή αυτή και πως ήταν ένα σχέδιο «συνωμοσίας» έμπνευσης του ιδίου και του Μάρλον Μπράντο.

«Η σκηνή με το βούτυρο ήταν μια ιδέα που είχα με τον Μάρλον εκείνο το πρωί πριν από το γύρισμα», δηλώνει ο Μπερτολούτσι σε μια συνέντευξή του στην Ταινιοθήκη της Γαλλίας από το 2013, δύο χρόνια μετά το θάνατο της Μαρία Σνάιντερ.

H κυνική ομολογία του Μπερτολούτσι για την σκηνή σεξ με το βούτυρο στο «Τελευταίο Τανγκό στο Παρίσι» Facebook Twitter
O Mπράντο με τον Μπερτολούτσι την εποχή των γυρισμάτων

Ο σκηνοθέτης παραδέχεται πως υπήρξε απαίσιος απέναντι στην ηθοποιό γιατί δεν της είχε αποκαλύψει τι σχεδίαζαν να συμβεί την ώρα του γυρίσματος. Στη συνέχεια δηλώνει πως ήθελε να πετύχει την αντίδρασή της «ως κορίτσι» και πως ήθελε να την κάνει να νιώσει πραγματικά ταπεινωμένη. «Νομίζω ότι μίσησε εμένα και τον Μπράντο που δεν της το είπαμε» αναφέρει και προσθέτει «Δεν ήθελα η Μαρία να ερμηνεύσει την ταπείνωση και την οργή της. Ήθελα να την νιώσει».

Την εποχή που γυρίστηκε η ταινία, η Σνάιντερ ήταν 19 ετών και ο Μπράντο 48. Η σκηνή αυτή προκάλεσε μεγάλη αίσθηση και λογοκρίθηκε ενώ μερικά χρόνια αργότερα η πρωταγωνίστρια είχε εξομολογηθεί πόσο ταπεινωμένη αισθάνθηκε και ανέφερε ότι ένιωσε τη σκηνή σχεδόν σαν «βιασμό» από τον Μπράντο. «Ένιωσα ταπεινωμένη και ήταν σαν να με βίαζαν μαζί ο Μάρλον και ο Μπερτολούτσι. Μετά τη σκηνή, ο Μάρλον δεν με παρηγόρησε ούτε καν απολογήθηκε. Ευτυχώς ήταν μόνο μια λήψη», είχε πει σε μια συνέντευξή της το 2007.

Μετά την κυκλοφορία της ταινίας, η Σνάιντερ δεν δέχτηκε να ξανακάνει γυμνή σκηνή σε καμία από τις κινηματογραφικές ταινίες που συμμετείχε.

Η επίμαχη σκηνή:

Πολιτισμός
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Πολιτισμός / UNESCO: Τα Μινωικά Ανάκτορα στον κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς

Η εξέλιξη συνιστά τη διεθνή αναγνώριση της εξέχουσας οικουμενικής αξίας των έξι εξαιρετικά σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Κρήτης: της Κνωσού, της Φαιστού, των Μαλίων, της Ζάκρου, της Ζωμίνθου και της Κυδωνίας
LIFO NEWSROOM
Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: «Μυστική και εντατική εκστρατεία» για την επιστροφή τους, αποκαλύπτει επιστολή ακτιβιστών

Η δεξιά βρετανική ομάδα εκφράζει μάλιστα «ανησυχία» πως μπορεί πράγματι, η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, να πραγματοποιηθεί στο προσεχές μέλλον και απειλεί με νομικές προσφυγές
LIFO NEWSROOM
Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Πολιτισμός / Η Nan Goldin συγκλονίζει στην Aρλ: «Αυτό που συμβαίνει στη Γάζα είναι η πρώτη γενοκτονία σε live μετάδοση»

Την Τρίτη 8 Ιουλίου, στο Ρωμαϊκό Θέατρο της Αρλ, η Αμερικανίδα φωτογράφος Nan Goldin καταδίκασε τον πόλεμο στη Γάζα, προκαλώντας έντονη αντιπαράθεση με τους φιλοϊσραηλινούς θεατές.
LIFO NEWSROOM
Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Πολιτισμός / Η Ρέινορ Γουιν απαντά στις κατηγορίες ότι επινόησε την ιστορία του best seller της

Η Ρέινορ Γουιν υπερασπίζεται τα απομνημονεύματά της, δημοσιεύει ιατρικά έγγραφα και καταγγέλλει «παραπλανητική και άδικη» δημοσίευση από την Observer – Η φιλανθρωπική οργάνωση PSPA τερμάτισε τη συνεργασία της
LIFO NEWSROOM