Το Kazoo δεν απευθύνεται σε πριγκίπισσες, αλλά σε κορίτσια που σκαρφαλώνουν στα δέντρα

Το Kazoo δεν απευθύνεται σε πριγκίπισσες, αλλά σε κορίτσια που σκαρφαλώνουν στα δέντρα Facebook Twitter
Μέσα σε μόλις 30 ημέρες το Kazoo αποτέλεσε την πιο αποτελεσματική εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων για δημοσιογραφικό εγχείρημα στην ιστορία του crowdfunding.
1

 

Σε μία εποχή που τα έντυπα παίρνουν την κατιούσα και τα παιδιά ηλικίας 5 έως 10 ετών χειρίζονται το διαδίκτυο σαφως καλύτερα από τους γονείς τους, μία μαμά τόλμησε ένα νέο εκδοτικό εγχείρημα για κορίτσάκια που μας χαροποιεί ιδιαίτερα.

Όπως εξηγεί και η ίδια η Erin Bried στο site του Kazoo, την απόφαση αυτή την έλαβε όταν πέρυσι τον Φεβρουάριο χάζευε μάταια με την κόρη της στο περίπτερο για να βρει ένα ενδιαφέρον περιοδικό να της αγοράσει. Δυστυχώς όλα είχαν θέματα για το πως να έχεις ωραία μαλλιά, νύχια και τι να κάνεις με τις φίλες σου που τσακώνονται. Καθώς η πεντάχρονη κόρη της δεν ήθελε να μάθει πως να μοιάζει με πριγκίπισσα αλλά την συναρπάζει η επιστήμη και άλλα "αγορίστικα¨θέματα, αποφάσισαν να δημιουργήσουν μαζί το δικό τους περιοδικό. Δεδομένου ότι η Bried εργάζεται επί δύο δεκαετίες ως συντάκτρια σε μεγάλα περιοδικά, η επιτυχία ήταν σχεδόν εξασφαλισμένη. 

 

Τον Απρίλιο λοιπόν μέσω του Kickstarter ξεκίνησαν την προσπάθεια τους ελπίζοντας πως και άλλοι γονείς θα ανταποκριθούν θετικά στην ανάγκη έκδοσης ενός περιοδικού που δεν θα υπαγορεύει στα κορίτσια πως να μοιάζουν ή να συμπεριφέρονται αλλά αντιθέτως θα τα ενθαρρύνει να είναι δυνατά, έξυπνα, τολμηρά και πάνω απ' όλα ο εαυτός τους. Μέσα σε μόλις 30 ημέρες το Kazoo αποτέλεσε την πιο αποτελεσματική εκστρατεία συγκέντρωσης χρημάτων για δημοσιογραφικό εγχείρημα στην ιστορία του crowdfunding.

 

 

Το Kazoo είναι ένα περιοδικό για κορίτσια ηλικίας 5 έως 10 ετών όπου όλα τα θέματα γράφονται ή εμπνέονται από κορυφαίες γυναίκες καλλιτέχνες, εξερευνήτριες, επιστήμονες, μάγειρες, αθλήτριες, ακτιβίστριες, συγγραφείς και άλλες επαγγελματίες. Στις τακτικές στήλες συμπεριλαμβάνονται επιστημονικά πειράματα, κόμικ, καλλιτεχνικές δημιουργίες, συνταγές, συνεντέυξεις με επιδραστικές γυναίκες όπως Ολυμπιονίκες και αστροναύτες, καθώς και δραστηριότητες αποκρυπτογράφησης γρίφων, λαβυρίνθων και άλλα. 

Το Kazoo είναι τριμηνιαίο περιοδικό και το πρώτο τεύχος του τυπώθηκε φέτος το κάλοκαίρι σε 100% ανακυκλωμένο χαρτί. 

 

Στοιχεία από kazoo.com

 

TV & Media
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια