Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg.

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
4

 

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter

Ο Mike Karolos είναι γραφίστας.

Γεννήθηκε το 1984 στο Manchester της Αγγλίας αλλά έζησε όλη του τη ζωή στην Ελλάδα.

Η σχέση του με το design ξεκινάει στα δώδεκα,  όταν ανακαλύπτει το graffiti.

Ήταν από τους τυχερούς που ήξερε τι ήθελε να γίνει όταν μεγαλώσει.

Και τα κατάφερε.

Ο Mike ζει στην Αθήνα, και δουλεύει ως art director τα τελευταία πέντε χρόνια.

Συγχρόνως, πραγματοποιεί και διάφορα δικά του side projects, όπως την ... εταιρική ταυτότητα του Heisenberg που θα δούμε παρακάτω, (και μάλλον βλέπει και αρκετές σειρές)

 

:)

Μας εξηγεί!

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter

Heisenberg

 

Πριν μερικές εβδομάδες ένας περίεργος τύπος ονόματι Ηeisenberg μου χτύπησε την πόρτα.

Τον ρώτησα γιατί δεν μπορούσε απλά να μου στείλει ένα mail, αλλά η απάντηση του ήταν ότι αυτός είναι που χτυπάει (he is the one who knocks).

Ήταν λίγο παράξενος αλλά δεν έδωσα και πολύ σημασία.

Τέλος πάντων, μου ζήτησε να του φτιάξω την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης του

και σχεδιασμό συσκευασίας για κάποιο μυστηριώδες προϊόν.

Δεν μπορούσε να μου δώσει παραπάνω λεπτομέρειες εκτός από το όνομα "Heisenberg", το μπλε χρώμα και κρυστάλλους.

Από ότι μου είπε είναι λεπτό το θέμα της επιχείρησης του και δεν μπορούσε να μου πει παραπάνω πράγματα...

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter

Πέρα από την πλάκα, σαν φανατικός και εγώ της ιστορικής αυτής σειράς, αλλά και σαν γραφίστας, φαντάστηκα πώς θα ήταν να είχα τον Walter πελάτη, και αυτό είναι το αποτέλεσμα!

Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter
Ένας Έλληνας σχεδιάζει την Εταιρική Ταυτότητα του.. Heisenberg. Facebook Twitter

*Mike Karolos

**Facebook

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

3 σχόλια
Ενδιαφέρον project, αλλά πιστεύω έπρεπε να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο καπέλο, που ήταν εικονικά αλλά και ψυχολογικά το σύμβολο της περσόνας του Walter White.Όσο δε για τα φακελάκια με το προϊόν, θα έπρεπε να είναι διάφανα, πρώτον για λόγους «καλής συναλλαγής». Δεύτερον, η ταυτότητα είναι το μπλε και η καθαρότητα της κρυσταλλικής αμφεταμίνης, όχι το μπλέ Pantone της συσκευασίας ;)Επίσης η εικόνα στη σφραγίδα δεν είναι ανεστραμμένη, oops.
Και τι περιμένει :ΡΟ Walter White ξεκινάει στη σειρά ως καθηγητής χημείας, στην πορεία ανακαλύπτει ότι έχει καρκίνο και πιθανότατα όχι πολύ χρόνο ζωής, έτσι ξεκινάει να φτιάχνει μεθαμφεταμίνη για να μπορέσει να αφήσει μερικά λεφτά πίσω του για την οικογένεια του. And then Heisenberg happened.