Έριξαν μολότοφ σε ΑΤΜ στα Εξάρχεια

Έριξαν μολότοφ σε ΑΤΜ στα Εξάρχεια Facebook Twitter
2

Σύμφωνα με πληροφορίες, άγνωστοι έριξαν, Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα, βόμβα μολότοφ σε μηχάνημα ΑΤΜ υποκαταστήματος τράπεζας, που βρίσκεται στην οδό Στουρνάρη, στην περιοχή του Πολυτεχνείου.

Από τη φωτιά που προκλήθηκε, το ΑΤΜ καταστράφηκε ολοσχερώς.

Η αστυνομία πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM