Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ

Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter
3
Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter

Μπορεί να ελπίζουν σε μια εμφάνιση έστω και λίγων λεπτών όταν ξεκινάνε την καριέρα τους, όταν όμως καθιερωθούν ως σταρ του Χόλιγουντ αυτές τις εμφανίσεις τις πληρώνονται χρυσάφι.

Η El Pais αναφέρεται στα πιο ακριβά περάσματα ηθοποιών από ταινίες και τις αμοιβές που απαίτησαν και πήραν, προκειμένου σκηνοθέτες και παραγωγοί να έχουν το όνομα τους στους υπότιτλους.

Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα 30 δευτερόλεπτα εμφάνισης του Mark Hamill ως Luke Skywalker στο νέο Star Wars , του απέφεραν μεταξύ ενός και τριών εκατομμυρίων ευρώ.

Η Julia Roberts στο Valentine's day έμεινε στην οθόνη 6 λεπτά και έλαβε 2.650.000 ευρώ, δηλαδή 7 χιλ. ευρώ ανά δευτερόλεπτο, παρότι όπως είχε πει είχε κάνει προσωπική χάρη τον σκηνοθέτη που ήταν φίλος της.

Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter

Ο Σον Κόνερι στο «Ρομπέν των Δασών. Prince of Thieves» έμεινε στην οθόνη 2 λεπτά και έλαβε 220 χιλιάδες ευρώ.

Ο Μόργκαν Φρίμαν πέρασε 10 λεπτά στην οθόνη για το «Oblivion» (2013) και έγινε πλουσιότερος κατά € 1.760.000.

Ο Ving Rhames στο "Mission: Impossible (2011) πήρε για 4 λεπτά 6.800.000 ευρώ.

Ο Μάρλον Μπράντο στο «Σούπερμαν» (1978) εμφανίστηκε για 10 λεπτά και πληρώθηκε 16,8 εκ. δολάρια ενώ το όνομα του εμφανίστηκε, κατόπιν απαίτησης του, πάνω από αυτό του σούπερμαν Christopher Reeve.

Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter

Ο Jesse Eisenberg στο «Camp Hell» (2010), εμφανίστηκε για 10 λεπτά και πληρώθηκε με € 2.650.000.

Ο Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ στο «The Avengers» (2012), κάθισε λίγο παραπάνω στην οθόνη (37 λεπτά) αλλά δεν έφυγε παραπονεμένος, αφού τα πληρώθηκε με 44,2 εκ. ευρώ.

Ο Charlie Sheen στο "Scary Movie 5» (2013) πέρασε από την οθόνη για 6 λεπτά και πήρε  220.000 ευρώ.

Επίσης, ο Mark Hamill στο «Star Wars: Το ξύπνημα της δύναμης» (2015) εμφανίστηκε για 30 δευτερόλεπτα και πληρώθηκε με ποσό μεταξύ 1 και 3 εκ. ευρώ.

Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter
Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter

Ο υπέρτατος της «αρπαχτής» αποδεικνύεται όμως ο Nicolas Cage για το "Superman Lives» αφού πήρε 17,7 εκ. ευρώ, χωρίς ποτέ να εμφανιστεί στην οθόνη. Ο σταρ πληρώθηκε βάσει του όρου "pay-or-play", που εξασφαλίζει ότι ο ηθοποιός λάβετε την επιταγή του, ακόμη κι αν τα γυρίσματα της ταινίας δεν προχωρήσουν. Τα γυρίσματα ακυρώθηκαν, ο Nicolas όμως πληρώθηκε και ας μην πέταξε ποτέ.

Κάτι τέτοιο συνέβη και με τον Michael Biehn στο «Alien 3» (1992) που πήρε 1 εκ. ευρώ για μηδέν λεπτά στην οθόνη.

Oι πανάκριβες "αρπαχτές" των ηθοποιών του Χόλιγουντ Facebook Twitter
Πολιτισμός
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Πολιτισμός / Οδύσσεια: «Αψήφησε τους θεούς» - Η πρώτη αφίσα της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν

Με φόντο, στο κάτω μέρος, το κεφάλι ενός αρχαιοελληνικού αγάλματος η λιτή αφίσα συνοδεύεται από το σύνθημα «Αψήφησε τους Θεούς» τονίζοντας μαζί με τον τίτλο και το όνομα του σκηνοθέτη ότι η ταινία γυρίστηκε «εξ ολοκλήρου με κάμερες IMAX»
LIFO NEWSROOM
Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Πολιτισμός / Αυτές είναι οι 100 καλύτερες ταινίες του 21ου αιώνα για τους New York Times

Από το "In the Mood for Love" μέχρι το "Get Out" και το "Mad Max: Fury Road", η λίστα που παρουσίασαν οι New York Times συγκεντρώνει τις πιο επιδραστικές ταινίες των τελευταίων 24 ετών, όπως τις ψήφισαν εκατοντάδες δημιουργοί, ηθοποιοί και κριτικοί σε όλο τον κόσμο
LIFO NEWSROOM
Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Πολιτισμός / Ο Rick Owens επέστρεψε στο Παρίσι για «να προκαλέσει και να σοκάρει», και τα κατάφερε

Ο «σκοτεινός μάγος της μόδας» ξεδιπλώνει την 30ή πορεία του με μια αναδρομική έκθεση που περιλαμβάνει από τα φθαρμένα υφάσματα μέχρι τα κοστούμια με βάτες τύπου Φρανκενστάιν και το γλυπτό που παρουσιάζει τον ίδιο να ουρεί
LIFO NEWSROOM