Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης

2

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Gobelin , 2008. Ο Rubi Lebovitch είναι ένας Ισραηλινός φωτογράφος, που ενδιαφέρεται για τη μάταιη, διεστραμμένη και λίγο κυνικά κωμική καθημερινή οικογενειακή ζωή, Το βιβλίο του Home Sweet Home εκδόθηκε από τον οίκο Daylight τον Απρίλιο. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Ο φωτογράφος Rubi Lebovitch δημιούργησε ένα νέο είδος στοιχειωμένου σπιτιού: σπίτια που μοιάζουν απλά και φυσιολογικά αλλά τα λουλούδια πεθαίνουν, κάποια άλλα έχουν βγεί από τις γλάστρες τους και οι άνθρωποι βάζουν τα χέρια τους στη τοστιέρα...

 

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Spaghetti, 2009. Οι σκηνές μπορούν να μοιραστούν σε δύο κατηγορίες; “στα άψυχα αντικείμενα και στα ανθρώπινα σενάρια” λέει ο Lebovitch. “Και οι δύο κατηγορίες χαρακτηρίζονται από μυστήριο, ασάφεια και παραλογισμό...Κοσμικά αντικείμενα και οικιακοί χώροι μεταμορφώνονται σε κάτι περίεργο και παράξενο. Όπως στη σουρεαλιστική ζωγραφική, δημιουργείται μία καινούργια και απίστευτη πραγματικότητα”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Newspapers, 2015. Μετά από μία όλο και περισσότερο οικιακή ζωή και από τη στγμή που έγινε πατέρας διδύμων ο Rubi Lebovitch συνειδητοποίησε ότι εστιάζει περισσότερο στο σπίτι. Λέει ότι βλέποντας τα παιδιά του να χρησιμοποιούν καθημερινά οικιακά αντικείμενα με νέους τρόπους άνοιξε το μυαλό του σε καινούργιες δυνατότητες. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Plant 2008. Ο Lebovitch ήταν αρχικά φωτογράφος του δρόμου, φωτογραφίζοντας μπανάλ και αστείες λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής, όπως έκανε στις σειρές B-side και Threshold. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Keys, 2009. Γράφοντας ένα δοκίμιο στο βιβλίο, ο Eran Bar-Gil λέει: “Τα κλειδιά όπως τα δαχτυλίδια των δέντρων αποκαλύπτουν τον χρόνο. Αποκαλύπτουν το χρόνο που αυτός ο άνθρωπος στέκεται σ΄αυτό το σπίτι. Το ξέρουμε ακόμα κι αν δεν τον βλέπουμε ότι είναι αποκαρδιωμένος”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Toaster, 2014. Εκεί που θα έπρεπε να υπάρχει ασφάλεια και ασφάλεια, παραμονεύει ο θάνατος και η αμηχανία. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Iron, 2015. “Κάποιες φορές οι φωτογραφίες μου μοιάζουν με ψευδαίσθηση σε ένα θέατρο του παραλόγου” λέει ο Lebovitch αναφερόμενος σε ένα δράμα μεσαιωνικού στυλ όπου οι χαρακτήρες ζουν μία μάταιη ζωή ή βρίσκονται στο έλεος αόρατων δυνάμεων. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Sofa, 2011. “Οι σκηνές που απεικονίζονται στις φωτογραφίες τονίζουν αυτό που συνήθως μένει κρυφό : η καταπιεσμένη , η οποία δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή με άλλο τρόπο”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
TV, 2015. Και συνεχίζει: “Το άγχος που αυτές οι σκηνές προκαλούν, υπονομεύει την ηρεμία και την ασφάλεια που συνήθως συνδέονται με την έννοια του σπιτιου”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Plant 2008. Ο Lebovitch ήταν αρχικά φωτογράφος του δρόμου, φωτογραφίζοντας μπανάλ και αστείες λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής, όπως έκανε στις σειρές B-side και Threshold. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Light, 2011. Όπως λέει η Crista Dix σε ένα άλλο δοκίμιο: “Το όραμά του για το σπίτι είναι ελαφρώς λοξό , σε κάθε εικόνα κάτι είναι μισάνοιχτο . Το ως κρατάμε τα κλειδιά μας, πώς έχουμε κρεμάσει τις φωτογραφίες μας, πώς τα φυτά μας είναι τοποθετημένα σε γλάστρες, ακόμα και ο τρόπος που οργανώνουμε το γκαράζ μας. Το πιο απλό αντικείμενο γίνεται Η απλούστερη των αντικειμένων γίνεται τροφή για σατυρική”. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Books, 2010. Λέει ότι επιτρέπει τα αντικείμενα στις φωτογραφίες να δυναμώσουν και να ξεπεράσουν την πραγματικότητα ... Ως εκ τούτου, γίνονται το κέντρο της εξουσίας, τονίζοντας τη μοναξιά και το κενό. Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

Σπίτια στα πρόθυρα νευρικής βλάβης Facebook Twitter
Wool, 2009. “Η ανησυχία που χαρακτηρίζει τη δουλειά μου συνδέεται με την αντίληψη του Φρόυντ για το μη-οικείο, η οποία εντοπίζει τις αρχές του φόβου στο φιλόξενο και οικείο” εξηγεί ο ίδιος.Φωτογραφία: Rubi Lebovitch

 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Φωτογραφία / Susan Meiselas: Η θρυλική φωτογράφος που απαθανάτισε τη ζωή των στρίπερ στην Αμερική των '70s

Σήμερα, η Meiselas θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο όχι μόνο για τους πολιτικά δεσμευμένους φωτογράφους που καταγράφουν προσεκτικά, προβληματίζονται και πλαισιώνουν το έργο τους, αλλά και για τους φωτογράφους που επίμονα εργάζονται σε συνεργασία με τα θέματά τους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT
Μια έκθεση με φωτογραφίες του Α. Εμπειρίκου που δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πριν 

Φωτογραφία / Φωτογραφίες του Ανδρέα Εμπειρίκου παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια νέα έκθεση

54 φωτογραφίες από το πολύτιμο αρχείο του θα παρουσιαστούν από την Eleftheria Tseliou Gallery, στον χώρο της Τοσίτσα 3, σε μια έκθεση που επιχειρεί να αναδείξει πως υπήρξε εξίσου σημαντικός ως φωτογράφος, όσο και ως ποιητής και ψυχαναλυτής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ