Ήρθαν τα Reactions. Tο νέο εμπλουτισμένο like του Facebook

3

Σήμερα το Facebook ενεργοποίησε σε ολόκληρο τον κόσμο το νέο, εμπλουτισμένο like που παρέχει στους χρήστες την δυνατότητα να εκφράσουν πιο ολοκληρωμένα τις αντιδράσεις και τα συναισθήματά τους σε ένα post, επιλέγοντας ανάμεσα σε έξι emoticons , τα επονομαζόμενα, Reactions, με τίτλους όπως "Μου αρέσει!", "Τέλειο!", "Ουάου", "Λυπάμαι..." και το "Ελεος"!

Ήδη οι πρώτες αντιδράσεις - και στο ελληνικό facebook είναι θετικές, και πολλοί χρήστες αντί για το συνηθισμένο λάικ χρησιμοποιούν τα υπόλοιπα συναισθήματα για να σχολιάσουν ένα άρθρο.

 

Τι είναι τα Facebook Reactions; Πρόκειται για μια σειρά από 5 emoticons (ή emojis), που σκοπό έχουν να εμπλουτίσουν το μονοδιάστατο 'Like' button που βρίσκεται κάτω από κάθε post στο Facebook, ώστε οι χρήστες του να μπορούν να εκφράσουν επακριβώς τα συναισθήματα ή τις σκέψεις τους σχετικά με το περιεχόμενο μιας ανάρτησης.

Τα emoticons του Reactions, ξεπηδούν μόλις κρατήσουμε το δάκτυλο ή το mouse του ποντικιού μας επάνω από το "Μου αρέσει" και στη συνέχεια, επιλέγουμε αυτό που ανταποκρίνεται με περισσότερη ακρίβεια στο πως μας κάνει να αισθανόμαστε το post που βλέπουμε. Τα Reactions έχουν ήδη ενεργοποιηθεί στο Facebook για το Web, και σταδιακά αρχίζουν να ενεργοποιούνται κι εντός του Facebook app για smartphones και tablets με Android και iOS.  

Ήρθαν τα Reactions. Tο νέο εμπλουτισμένο like του Facebook Facebook Twitter

Όπως αναφέρει το Engadget, τα 'Reactions' μπορεί είναι μια φαινομενικά απλή προσθήκη, αλλά σίγουρα θα φέρει πολλές αλλαγές στο Facebook και στους χρήστες του, δημιουργώντας μια παγκοσμίως αναγνωρίσιμη γλώσσα, αλλά δίνοντας στο κοινωνικό δίκτυο (και στους διαφημιζόμενους) ακόμα περισσότερα data για τα ακριβή συναισθήματά μας, ώστε να διαμορφώνουν το News Feed ακόμα πιο στοχευμένα και με ακρίβεια σύμφωνα με τα γούστα του κάθε χρήστη.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Reactions, που είχαν ανακοινωθεί αρχικά ως κάτι παρεμφερές με το πολύφερνο 'Dislike', είναι προϊόν τεράστιας έρευνας πολλών τμημάτων του Facebook, τα οποία τέθηκαν σε δοκιμαστική λειτουργία σταδιακά σε διάφορες χώρες με διαφορετικά πολιτισμικά background ώστε να είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμα, καλύπτοντας όσο το δυνατόν τον τρόπο που εκφράζονται οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο. 

Δείτε παρακάτω το βίντεο και διαβάστε εδώ την επίσημη παρουσίαση των Reactions στο επίσημο blog του Facebook:

TV & Media
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM