H ποσότητα του φαγητού που παραγγέλνουμε εξαρτάται από το βάρος του σερβιτόρου

H ποσότητα του φαγητού που παραγγέλνουμε εξαρτάται από το βάρος του σερβιτόρου Facebook Twitter
1

Η ποσότητα του φαγητού που παραγγέλνουμε σε εστιατόριο εξαρτάται από το βάρος του σερβιτόρου που μας σερβίρει, σύμφωνα με έρευνα του «Cornell's Food and Brand Lab». Όπως έδειξε η έρευνα που έγινε σε 497 άτομα, σε 60 εστιατόρια, όταν το γκαρσόνι είχε μεγαλύτερο σωματικό βάρος, τότε υπήρχαν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να παραγγείλει κάποιος και επιδόρπιο και 17% επιπλέον πιθανότητες να παραγγείλει παραπάνω αλκοόλ.

"Κανείς δεν πηγαίνει σε ένα εστιατόριο για να ξεκινήσετε μια δίαιτα. Ως εκ τούτου, είμαστε εξαιρετικά ευαίσθητοι σε νύξεις που μας κλείνουν το μάτι στο να παραγγείλουμε και να φάμε ό,τι θέλουμε», λέει ο Tim Doering, ερευνητής στο Cornell και εκ των συντακτών  της μελέτης.  Μάλιστα, ένας «βαρύς» χαμογελαστός σερβιτόρος ή σερβιτόρα έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στους πιο αδύνατους πελάτες.

Αντιθέτως, ένα αδύνατος σερβιτόρος μας δημιουργεί περισσότερες ενοχές στο να παραγγείλουμε παραπάνω φαγητό.

Μεγάλο ρόλο στην ποσότητα του φαγητού που θα παραγγείλουμε παίζουν επίσης, σύμφωνα με την έρευνα,  ο φωτισμός και η μουσική. 

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η κυρία Μαρία, ο κύριος Νίκος και μια ιστορία αγάπης με μια μηχανή ποπκόρν

Living / Πενήντα καλοκαίρια χωρίς ρεπό, με μαλλί της γριάς και ψημένο καλαμπόκι

Ο κύριος Νίκος έχει προλάβει την εποχή που το γλειφιτζούρι κοκοράκι ήταν συνώνυμο του πρώτου ραντεβού. Μετά από δεκαετίες στους δρόμους, δεν μπορεί να φανταστεί καλοκαίρι χωρίς πανηγύρι και χωρίς το μηχάνημα του ποπκόρν.
ΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ
CHECK Ένα πρωί αναζητήσαμε πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Living / Birdwatching στην Αθήνα: Παρατηρώντας πρωί-πρωί πουλιά στον Εθνικό Κήπο

Το birdwatching στην πόλη μας είναι πολύ πιο δημοφιλές από ό,τι μπορεί να φανταστεί κανείς. Οι ξένοι το λατρεύουν, και παίρνουν τα πάρκα και τα βουνά για να ανακαλύψουν τσαλαπετεινούς και κουκουβάγιες, σε ένα «κυνήγι» με τα κιάλια που κάνει το συγκεκριμένο τουρ από τα πιο διαδεδομένα στην Ελλάδα.
M. HULOT
Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Ψυχή & Σώμα / Retreat Culture: Η νέα τάση είναι να φεύγεις για να βρεις τον εαυτό σου

Τι ακριβώς αναζητούν όσοι συμμετέχουν σε retreats ευεξίας; Πρόκειται για απόδραση ή επιστροφή σε κάτι πιο αυθεντικό; Είναι μόνο για ευκατάστατους ξένους τουρίστες ή υπάρχουν προτάσεις και για τους «κανονικούς» ανθρώπους; Απαντά η δημιουργός των Fykiada Retreats, Άννα Μαρτίνου.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ

σχόλια

1 σχόλια
Κομμάτι της έρευνας που παρέλειψαν:<<Αν ο σερβιτόρος είναι μεγαλόσωμος ,η παρέα αποφασίζει οτι το παλικάρι αντέχει να φέρει 2-3 ποικιλίες και 4-5 πατάτες.Αντίθετα αν είναι αδύνατος καταλήγει να παραγγείλει ένα μεζέ για το τσίπουρο.>>