Η Google παρουσίασε το συνδρομητικό YouTube Red

Η Google παρουσίασε το συνδρομητικό YouTube Red Facebook Twitter
1

Πριν από λίγο, η Google, σε ειδικό event στο Los Angeles, παρουσίασε την νέα μορφή του συνδρομητικού YouTube, ονόματι YouTube Red. 

Όπως ανέφερε η εταιρεία στην σχετική της ανακοίνωση στο επίσημο blog του YouTube, το YouTube Red έναντι της μηνιαίας συνδρομής των 9,99 δολαρίων, θα εμφανίζεται στους χρήστες που κατέβαλαν το αντίτιμο, χωρίς διαφημίσεις, ενώ θα τους παρέχει πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο που δεν θα είναι διαθέσιμο στην δωρεάν εκδοχή του.

Παράλληλα η νέα υπηρεσία του YouTube, θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν να δουν περιεχόμενο ακόμα και όταν είναι offline στις mobile συσκευές τους, ενώ θα μπορούν να χρησιμοποιούν και την υπηρεσία streaming μουσικής Google Play Music, με εκατομμύρια τραγούδια και ολόκληρα albums, εντελώς δωρεάν.

Η Google παρουσίασε το συνδρομητικό YouTube Red Facebook Twitter

Το επίσημο λανσάρισμα του YouTube Red - που ήδη έχει συγκεντρώσει αρκετές κριτικές εξαιτίας του ονοόματός του- έχει προγραμματιστεί για τις 28 Οκτωβρίου αποκλειστικά για το κοινό των ΗΠΑ το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει την υπηρεσία εντελώς δωρεάν για 30 ημέρες, ενώ η Google ανακοίνωσε τα σχέδιά της για παγκόσμια διάθεση της νέας συνδρομητικής υπηρεσίας, μαζί με μια ακόμα που αφορά αποκλειστικά βίντεοκλιπ, εντός του 2016.

Στο παρακάτω βίντεο που δημοσιεύτηκε μόλις, μπορείτε να πάρετε μια πρώτη γεύση, της νέας υπηρεσίας YouTube Red, που καταργεί τις διαφημίσεις επί πληρωμή:

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η μουσική διευκολύνει το χειρουργείο και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Τech & Science / Η μουσική διευκολύνει τα χειρουργεία και επιταχύνει την ανάρρωση, σύμφωνα με μελέτη

Η έρευνα παρέχει από τις πιο ισχυρές μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι η μουσική κατά τη γενική αναισθησία μπορεί να μειώσει τις ανάγκες σε φάρμακα και να βελτιώσει την ανάρρωση
LIFO NEWSROOM
ΜΠΑΤΜΑΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Τech & Science / Νέα μελέτη: Τι είναι το «φαινόμενο Μπάτμαν» που βελτιώνει την ανθρώπινη συμπεριφορά σε δημόσιους χώρους

Οι ερευνητές έβαλαν έναν άνδρα ντυμένο ως Μπάτμαν να στέκεται σε βαγόνι του μετρό για να δουν αν αυτό επηρέαζε τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιβατών
LIFO NEWSROOM