Το περιοδικό Down Town επιστρέφει στα περίπτερα

Το περιοδικό Down Town επιστρέφει στα περίπτερα Facebook Twitter
4

Το Νοέμβριο του 1995 κυκλοφόρησε το πρώτο τεύχος του εβδομαδιαίου περιοδικού Down Town στα περίπτερα όλης της Ελλάδας. Η κυκλοφορία του περιοδικού σταμάτησε τον Φεβρουάριο του 2012 από την εταιρεία Ιmako που το εξέδιδε και ο τίτλος του περιοδικού εκποιήθηκε. Ωστόσο ο τίτλος πλειοδοτήθηκε χθες σε δημοπρασία του δημοσίου και πέρασε στους νέους του εκδότες, οι οποίοι είναι και μερικοί από τους πρώτους συντάκτες και βασικούς συντελεστές του παλιού team.

Η Plan A, η εταιρεία του τηλεοπτικού Join Us που προβάλλεται στον ΣΚΑΪ κατέβαλε το ποσό των 60.000 ευρώ και στα χέρια της πέρασε ο τίτλος του Down Town.

Το περιοδικό Down Town επιστρέφει στα περίπτερα Facebook Twitter
"Πρακτικά σήμερα αποκτήσαμε μέσω δημόσιου πλειστηριασμού το σήμα του περιοδικού Downtown για να το βγάλουμε ξανά στα περίπτερα. Ουσιαστικά αποκτήσαμε ξανά ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας." ανέφερε η κα Ζαμπέτογλου

Tην ανακοίνωση έκανε η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Νάνσυ Ζαμπέτογλου η οποία ανήρτησε στο Facebook: Δεν ξέρω πώς να το ανακοινώσω... Γιατί για μας δεν υπάρχουν λόγια... Πρακτικά σήμερα αποκτήσαμε μέσω δημόσιου πλειστηριασμού το σήμα του περιοδικού Downtown για να το βγάλουμε ξανά στα περίπτερα. Ουσιαστικά αποκτήσαμε ξανά ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας. Αυτό το κομμάτι που μας έλειπε. Σήμερα είναι μια σπουδαία μέρα γιατί την ιστορία τη γράφουν οι παρέες κι εμείς δεν χαθήκαμε ποτέ μεταξύ μας. Το Downtown λοιπόν επιστρέφει. Και μαζί τα χαμόγελα της παρέας που το αγάπησε. Ελπίζουμε να είστε μαζί μας ξανά. 

Σε επικοινωνία του LIFO.gr με την κα Ζαμπέτογλού, μας έγινε γνωστό πως το Down Town θα κυκλοφορήσει στις αρχές Οκτωβρίου και πως η έκδοση θα είναι και πάλι πανελλήνιας εμβέλειας. Μεταξύ των ονομάτων που θα απαρτίζουν την ομάδα που ετοιμάζεται να βγάλει και πάλι στα περιοδικό είναι πολλά γνώριμα πρόσωπα που είχαν αφήσει το στίγμα τους και στην πρώτη έκδοση όπως ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, η Αλεξάνδρα Τσόλκα, ο Πάνος Ζόγκας, η Βένια Καραγιάννη και η Κάλλια Καστάνη. 

Η κα Ζαμπέτογλου αναφέρει στο LIFO.gr πως η ομάδα είναι πολύ αισιόδοξη για την επανακυκλοφορία του περιοδικού και ξεκαθαρίζει πως πίσω από την επιχειρηματική κίνηση δεν υπάρχει κάποιος ανώνυμος επενδυτής. Όπως τονίζει η ίδια, το περιοδικό θα ξαναβγεί με το πείσμα, το μεράκι και τις τελευταίες οικονομίες της ομάδας που διεκδίκησε και πήρε τον τίτλο. Ως προς τη θεματολογία σημειώνει πως θα είναι η ίδια, αλλά προσαρμοσμένη στην τωρινή εποχή.

4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

TV & Media / Δανάη Παππά: «Για ποιον λόγο να είμαι υπόλογη;» - Το σχόλιο για την υπόθεση Μπισμπίκη

«Βγήκα ένα βράδυ με τους φίλους μου, διασκέδασα, όπως κάνω πάντα. Την επόμενη ημέρα υπήρχαν άρθρα, τηλέφωνα» ανέφερε η ηθοποιός φανερά απορημένη με όσα γράφτηκαν και ακούστηκαν τις προηγούμενες ημέρες
LIFO NEWSROOM
Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

TV & Media / Έρικ Μεταξάς: Ο συντηρητικός Ελληνοαμερικανός που θέλει να γίνει ο νέος Jimmy Kimmel

Ο Μεταξάς, συγγραφέας, ραδιοφωνικός παρουσιαστής και ευαγγελικός διανοούμενος, παρουσιάστηκε ως ο άνθρωπος που θα επαναφέρει τη «χαρά» στην ψυχαγωγία, απαλλαγμένη από το «δηλητήριο των φιλελεύθερων talk show»
LIFO NEWSROOM
Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 μετά τις αντιδράσεις

TV & Media / Amazon Prime Video: Απέσυρε τις φωτογραφίες με τον «άοπλο» πράκτορα 007 έπειτα από αντιδράσεις

Ως απάντηση στο κύμα επικρίσεων, η Amazon αντικατέστησε τις φωτογραφίες με πιο παραδοσιακές, από τις ίδιες τις ταινίες, αν και, όπως επισημαίνεται, ούτε αυτές περιλαμβάνουν όπλα
LIFO NEWSROOM
Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

TV & Media / Η κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς ξεσπά για τα deepfake που «ανασταίνουν» τον πατέρα της

Η Ζέλντα Γουίλιαμς, κόρη του Ρόμπιν Γουίλιαμς, ξεσπά κατά της τεχνητής νοημοσύνης και των deepfake βίντεο που «ανασταίνουν» τον πατέρα της, καταγγέλλοντας τη χρήση του AI στη βιομηχανία ψυχαγωγίας ως ανήθικη και προσβλητική προς την ανθρώπινη δημιουργία
LIFO NEWSROOM