Βρέθηκε στον Άρη ένα αγνοούμενο επί 11 χρόνια διαστημικό όχημα

Βρέθηκε στον Άρη ένα αγνοούμενο επί 11 χρόνια διαστημικό όχημα Facebook Twitter
3

Το αγνοούμενο επί 11 χρόνια όχημα Beagle2 εντοπίστηκε στην επιφάνεια του Άρη. Όπως αναφέρει το BBC, εικόνες υψηλής ανάλυσης δείχνουν το όχημα σε καλή ανάλυση.

Ο ρομποτικός εξερευνητής προσπάθησε να προσεδαφιστεί στην επιφάνεια του «κόκκινου πλανήτη» ανήμερα των Χριστουγέννων το 2003, χρησιμοποιώντας αλεξίπτωτα, αλλά η επικοινωνία με το όχημα χάθηκε. Πολλοί επιστήμονες υπέθεταν ότι είχε καταστραφεί από την πρόσκρουση.

Βρέθηκε στον Άρη ένα αγνοούμενο επί 11 χρόνια διαστημικό όχημα Facebook Twitter

Ωστόσο, οι φωτογραφίες από δορυφόρο της NASA αποκαλύπτουν τι πραγματικά συνέβη. Φαίνεται πως το όχημα δεν ανέπτυξε όλα τα ηλιακά κάτοπτρα που έφερε, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να αναπτυχθεί η ραδιοφωνική κεραία για επικοινωνία με τη Γη.

3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Gay διεθνείς φοιτητές στην Αυστραλία εκβιάζονται με απειλές outing μέσω dating apps

Διεθνή / Gay διεθνείς φοιτητές στην Αυστραλία εκβιάζονται με απειλές outing μέσω dating apps

Στη Βικτώρια της Αυστραλίας, gay και bisexual άνδρες παγιδεύονται μέσω dating apps, ξυλοκοπούνται και εκβιάζονται με απειλές outing. Πολλά θύματα είναι διεθνείς φοιτητές που φοβούνται ότι θα αποκαλυφθούν στις οικογένειές τους.
THE LIFO TEAM
ΜΠΑΡΑΚ ΟΜΠΑΜΑ ΜΙΣΕΛ ΟΜΠΑΜΑ

Διεθνή / Μισέλ και Μπαράκ Ομπάμα σε μια εκ βαθέων συνέντευξη: «Είμαστε ο ένας το αντίβαρο του άλλου»

«Το κατάλαβα σχεδόν αμέσως ότι επρόκειτο για μια μοναδική γυναίκα, με την ακεραιότητα και τον χαρακτήρα, την εξυπνάδα και τις αξίες που θα με έκαναν καλύτερο άνθρωπο» δηλώνει ο Μπαράκ Ομπάμα για τη σύζυγό του
THE LIFO TEAM

σχόλια

2 σχόλια