Υπερβολικά Αδύνατη! Απαγορεύτηκε.

Υπερβολικά Αδύνατη! Απαγορεύτηκε. Facebook Twitter
24
Υπερβολικά Αδύνατη! Απαγορεύτηκε. Facebook Twitter

Η εταιρεία Urban Outfitters υποχρεώθηκε να αφαιρέσει από την ιστοσελίδα της μια καταχώρηση που διαφήμιζε εσώρουχα επειδή το μοντέλο χαρακτηρίστηκε υπερβολικά αδύνατο.

Την υπόδειξη έκανε η ASA (Αρχή Διατήρησης Διαφημιστικών Προτύπων) η οποία χαρακτήρισε την διαφήμιση ανεύθυνη και επιβλαβή εξαιτίας των προτύπων που προωθεί. Οι παρατηρήσεις της επιτροπής στέκονται στο κενό που εμφανίζεται ανάμεσα στα πόδια της γυναίκας και παράλληλα αναφέρουν πως ο μηρός της παρουσιάζεται να έχει ίδιο μέγεθος με το γόνατο, κάτι που δεν θεωρείται φυσιολογικό και υγιές.

Το μοντέλο χαρακτηρίστηκε λιποβαρές και η ΑSA αποφάσισε πως η Urban Outfitters πρέπει άμεσα να απομακρύνει την καταχώρηση ενώ παράλληλα της συνέστησε να είναι πιο προσεχτική με τις μελλοντικές της καμπάνιες που οφείλουν να προωθούν φυσιολογικά πρότυπα.

Υπερβολικά Αδύνατη! Απαγορεύτηκε. Facebook Twitter

Η υπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου για θέματα Γυναικών και Ισότητας Jo Swinson ενέκρινε την απόφαση, και υπογράμμισε πως τα μοντέλα στις διαφημίσεις οφείλουν να είναι πρότυπα αυτοπεποίθησης για τις γυναίκες.

Η Urban Outfitters αφαίρεσε τις εικόνες και έσπευσε να απολογηθεί αναφέροντας σε δήλωσή της πως το μοντέλο επιλέχθηκε από κορυφαίο πρακτορείο της Βρετανίας και το προφίλ της στην διάρκεια της επιλογής δεν έμοιαζε υπερβολικά αδύνατο.

Υπερβολικά Αδύνατη! Απαγορεύτηκε. Facebook Twitter
24

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Διεθνή / Ισραήλ: Οι φωνές κατά του πολέμου στη Γάζα δυναμώνουν – «Δεν είναι πια για τη σωτηρία των ομήρων»

Εντός του Ισραήλ το μέτωπο που μέχρι πρόσφατα φαινόταν ενωμένο γύρω από την αναγκαιότητα της στρατιωτικής επέμβασης αρχίζει να παρουσιάζει σοβαρές ρωγμές
LIFO NEWSROOM
McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Διεθνή / McDonald’s: Η μεγαλύτερη πτώση πωλήσεων από το 2020 – Προειδοποίηση για «αντιαμερικανικό αίσθημα» στο εξωτερικό

Οι εσωτερικές έρευνες της εταιρείας καταδεικνύουν αυξανόμενο αντιαμερικανικό αίσθημα σε ορισμένες αγορές του εξωτερικού - ιδίως στη βόρεια Ευρώπη και στον Καναδά
LIFO NEWSROOM