Ένας στους τρεις εργαζόμενους αμείβεται πλέον με 300 ευρώ

Ένας στους τρεις εργαζόμενους αμείβεται πλέον με 300 ευρώ Facebook Twitter
3

Με 300 ευρώ καθαρά αμείβεται πλέον ο ένας στους τρεις εργαζόμενους στη χώρα μας καθώς απασχολείται σε ευέλικτες μορφές εργασίας σύμφωνα με μελέτη του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ.

Σύμφωνα με τα Νέα, η δραματική συρρίκνωση των μισθών είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των νομοθετικών παρεμβάσεων που επέβαλαν τα μνημόνια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ετήσιες αποδοχές στην Ελλάδα το 2014 ήταν μικρότερες από αυτές της Σλοβενίας (24.472 ευρώ) και της Κύπρου (22.740 ευρώ). Ειδικότερα, ανέρχονται σε 21.930 ευρώ, έναντι περίπου 34.584 ευρώ στην Ισπανία, 38.964 ευρώ στη Γερμανία, 44.377 στην Ιρλανδία και 49.256 στη Γαλλία.

Ελλάδα
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM