Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
3

1. Η καλύτερη διαφήμιση για επιβραδυντικό προφυλακτικό

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Τα σπερματοζωάρια έχουν κυριολεκτικά κατασκηνώσει στους όρχεις. Διαφημιστικό πρακτορείο Age Comunicações, São Paulo. 2010

2. Η πιο τρελή διαφήμιση για προφυλακτικό XL

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Η ινδική εταιρεία προφυλακτικών μεγέθους ΧL, Adam, επέλεξε αυτή τη διαφήμιση για να προωθήσει τα προιόν της. Ο άντρας με τα πλούσια προσόντα κάθεται στην άλλη άκρη της πισίνας και ικανοποιεί τη γυναίκα που βρίσκεται απέναντί του. Αστεία λεπτομέρεια είναι ο βάτραχος, έξω από την πισίνα, ο οποίος χρειάζεται τη βοήθεια μεγεθυντικού φακού για να βρει το μόριό του. 2010

3. Η πιο πρακτική διαφήμιση προφυλακτικού

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2009. H φρικτή τοποθέτηση των προϊόντων στο διαφημιστικό φυλλάδιο λειτουργεί ευεργετικά για την προώθηση των προφυλακτικών της μάρκας Cupid Διαφημιστικό Πρακτορείο: Publicis.

4.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2010. Η ευτυχία βρίσκεται στα παιδιά των άλλων. Αυτό είναι το μήνυμα που επιχειρεί να περάσει η έξυπνη διαφήμιση της μάρκας Tulipan.

5.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Από το 2007. Ακόμα και στις βροχερές μέρες τα ζευγάρια, ομοφυλόφιλα ή ετερόφυλα, μπορούν να είναι σίγουρα για την προστασία τους, μα φυσικά με τα προφυλακτικά Jontex.

6. Το καλύτερο διαφημιστικό σποτάκι για μάρκα προφυλακτικών

Λαγουδάκια φτιαγμένα από προφυλακτικά διασκεδάζουν την κάθε στιγμή. 2008.

7. Η καλύτερη διαφήμιση προφυλακτικού

Πρόκειται για διαφήμιση του λεπτότερου προφυλακτικού στον κόσμο. Δύο εραστές τρέχουν να συναντηθούν μεταξύ τους, η απόσταση μεταξύ τους καταγράφεται σε χιλιοστά.

[via]

Design
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

2 σχόλια
Η διαφήμιση προφυλακτικού στην ελληνική τηλεόραση με το χαρακτηριστικό τραγουδάκι: Μάθετε με, ωραία μου πουλάκια μάθετε με... Και στην επόμενη στροφή: κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε! Εμπνευσμένος ο διαφημιστής :)