Συνελήφθη γιατί δεν ήθελε να ψηφίσει;

Συνελήφθη γιατί δεν ήθελε να ψηφίσει; Facebook Twitter
9

Η είδηση έρχεται από την Ξάνθη και την δημοσιεύει το thrakitoday.gr.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το πρωί της Κυριακής ψηφοφόρος στην Ξάνθη που προσήλθε στις κάλπες για να ασκήσει το εκλογικό του δικαίωμα.

 

Ο ίδιος ωστόσο επέλεξε να ψηφίσει μόνο για τις ευρωεκλογές, αρνούμενος να παραλάβει τα ψηφοδέλτια για τον δεύτερο γύρο σε Δήμο και Περιφέρεια, λέγοντας πως δεν θέλει να ψηφίσει για αυτά.

Επικράτησε σύγχυση για λίγα λεπτά, με την Αστυνομία μετά από εντολή να τον οδηγεί στο Τμήμα.

Σύμφωνα με πληροφορίες  λίγη ώρα αργότερα αφέθηκε ελεύθερος.

9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM

σχόλια

3 σχόλια
Εαν οι καταλογοι ηταν ενημερωμενοι σωστα, τοτε ισως να υπηρχαν κυρωσεις.Στο τμημα που ημουν εφορευτικη, το 1/3 αυτων που δεν προσηλθαν ηταν πανω απο 70 ετων(καποιοι μαλιστα ειχαν γεννηθει το 1900!!!).Επισης ειδα οτι δεν προσηλθαν ολοκληρες οικογενειες. Πως να επιβαλεις κυρωσεις οταν δεν ξερεις ποιοι πρεπει να ψηφισουν ;Ειχαμε και εμεις 3-4 που δεν ηθελαν να ψηφισουν στις αλλες εκλογες αλλα το λυσαμε λεγοντας τους οτι μπορουν να ριξουν κενο φακελο που μετραει σαν ακυρο...
Αν δεν ψήφιζε και έφευγε έτσι, θα υπήρχαν στο τέλος τρεις κάλπες με διαφορετικό αριθμό φακέλων και οι 2 απο αυτές δεν θα συμφωνούσαν με τον κατάλογο των ψηφισαντων. Εχεις ιδέα τι θα πέρναγε ο δικαστικός αντιπρόσωπος; Τι χαμός θα γινόταν με τους εκλογικούς αντιπροσώπους; Ας έριχνε κενό φάκελο ο άλλος να μην δημιουργήσει και θέμα στους γύρω του.
Αν δεν ψήφιζε και έφευγε έτσι, θα υπήρχαν στο τέλος τρεις κάλπες με διαφορετικό αριθμό φακέλων και οι 2 απο αυτές δεν θα συμφωνούσαν με τον κατάλογο των ψηφισαντων. Εχεις ιδέα τι θα πέρναγε ο δικαστικός αντιπρόσωπος; Τι χαμός θα γινόταν με τους εκλογικούς αντιπροσώπους; Ας έριχνε κενό φάκελο ο άλλος να μην δημιουργήσει και θέμα στους γύρω του.
Αν δεν ψήφιζε και έφευγε έτσι, θα υπήρχαν στο τέλος τρεις κάλπες με διαφορετικό αριθμό φακέλων και οι 2 απο αυτές δεν θα συμφωνούσαν με τον κατάλογο των ψηφισαντων. Εχεις ιδέα τι θα πέρναγε ο δικαστικός αντιπρόσωπος; Τι χαμός θα γινόταν με τους εκλογικούς αντιπροσώπους; Ας έριχνε κενό φάκελο ο άλλος να μην δημιουργήσει και θέμα στους γύρω του.
Αν δεν ψήφιζε και έφευγε έτσι, θα υπήρχαν στο τέλος τρεις κάλπες με διαφορετικό αριθμό φακέλων και οι 2 απο αυτές δεν θα συμφωνούσαν με τον κατάλογο των ψηφισαντων. Εχεις ιδέα τι θα πέρναγε ο δικαστικός αντιπρόσωπος; Τι χαμός θα γινόταν με τους εκλογικούς αντιπροσώπους; Ας έριχνε κενό φάκελο ο άλλος να μην δημιουργήσει και θέμα στους γύρω του.
Δεν είναι "απίστευτο" το περιστατικό. Βάση του εκλογικού νόμου όποιος προσέλθει για να ψηφίσει πρέπει να ψηφίσει και στις δύο κάλπες. Αλλιώς να μην προσέλθει καθόλου.