Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus

Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus Facebook Twitter
1

Φαίνεται πως η επιτυχημένη εφεύρεση του 21χρονου Palmer Luckey, ονόματι Oculus Rift, μια φορετή συσκευή 'virtual reality' που πήγε την "ξεχασμένη" εικονική πραγματικότητα πολλά βήματα μπροστά, συγκεντώνοντας δημοσιότητα και χρήμα, άνοιξε την όρεξη των "μεγάλων" για μια αντίστοιχη συσκευή, που θα αναθερμάνει τη σχέση του κόσμου με τις κονσόλες που, όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων, βρίσκεται σε μερική κάμψη, παρά τις νέες προτάσεις τους.

Το χορό λοιπόν μιας νέας γενιάς συσκευών εικονικής πραγματικότητας, άνοιξε εχθές η Sony, παρουσιάζοντας στο συνέδριο των προγραμματιστών για τα video games, Game Developers Conference 2014, μια νέα πρωτοβουλία της για τη δημιουργία μιας συσκευής Virtual Reality, ονόματι Project Morpheus

O ιθύνων τιυ τμήματος ανάπτυξης videogames της εταιρείας, Shuhei Yoshida, εξηγώντας το όραμά του δήλωσε "Ονειρευόμουν καιρό τις πιθανότητες που μπορεί να προσφέρει η εικονική πραγματικότητα στην ανάτπυξη βιντεοπαιχνιδιών. Αυτή η νέα τεχνολογία θα παράσχει μια αίσθηση παρουσίας όπου εσύ, ο παίκτης. θα έχεις την εντύπωση οτι βρίσκεσαι μέσα στο παιχνίδι και οι ασθήσεις σου αντιλαμβάνονται αυτή την εμπειρία ως αληθινή".

Η συσκευή, που παρουσιάστηκε μόλις και που απέχει πολύ ακόμα από το να γίνει τελικό προϊόν, αποτελείται από μια φορετή 'μάσκα' προβολής (φανταστείτε ένα ζευγάρι γυαλιών σκιέρ) με ανάλυση 1080p, και οπτικό πεδίο 90 μοιρών. Είναι εξοπλισμένη με γυροσκοπικούς σένσορες, και γίνεται αντιληπτή από την κάμερα του Playstation ώστε να προβάλει τις εικόνες του τοπίου, ανάλογα με το που στρέφεται το κεφάλι του χρήστη, σε πραγματικό χρόνο. Έχει επίσης ενσωματωμένο ένα τρισδιάστατο ηχητικό σύστημα, το οποίο ακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη και εκπέμπει τους ήχους και τη μουσική ανάλογα με το οπτικό πεδίο, μιμούμενη την πραγματικότητα.

Τα παιχνίδια στα οποία έγινε η επίδειξη του prototype του Project Morpheus της Sony, ήταν τα The Deep, The Castle, EVE Valkyrie και Thief.

[via]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο το αρθρο θα ηταν καλυτερο να ασχοληθει γενικοτερα με αυτη την τεχνολογια, οπως πχ με το Oculus Rift που υπαρχει εδω και εναν χρονο. Το δοκιμασα τον περασμενο δεκεμβριο και ειναι πιστευω οροσημο στην Virtual reality τεχνολογια. Οσο για το αρθρο ειναι σαν να το γραφει το marketing τμημα της Sony.