Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus

Η Sony παρουσιάζει το Project Morpheus Facebook Twitter
1

Φαίνεται πως η επιτυχημένη εφεύρεση του 21χρονου Palmer Luckey, ονόματι Oculus Rift, μια φορετή συσκευή 'virtual reality' που πήγε την "ξεχασμένη" εικονική πραγματικότητα πολλά βήματα μπροστά, συγκεντώνοντας δημοσιότητα και χρήμα, άνοιξε την όρεξη των "μεγάλων" για μια αντίστοιχη συσκευή, που θα αναθερμάνει τη σχέση του κόσμου με τις κονσόλες που, όπως δείχνουν τα στοιχεία πωλήσεων, βρίσκεται σε μερική κάμψη, παρά τις νέες προτάσεις τους.

Το χορό λοιπόν μιας νέας γενιάς συσκευών εικονικής πραγματικότητας, άνοιξε εχθές η Sony, παρουσιάζοντας στο συνέδριο των προγραμματιστών για τα video games, Game Developers Conference 2014, μια νέα πρωτοβουλία της για τη δημιουργία μιας συσκευής Virtual Reality, ονόματι Project Morpheus

O ιθύνων τιυ τμήματος ανάπτυξης videogames της εταιρείας, Shuhei Yoshida, εξηγώντας το όραμά του δήλωσε "Ονειρευόμουν καιρό τις πιθανότητες που μπορεί να προσφέρει η εικονική πραγματικότητα στην ανάτπυξη βιντεοπαιχνιδιών. Αυτή η νέα τεχνολογία θα παράσχει μια αίσθηση παρουσίας όπου εσύ, ο παίκτης. θα έχεις την εντύπωση οτι βρίσκεσαι μέσα στο παιχνίδι και οι ασθήσεις σου αντιλαμβάνονται αυτή την εμπειρία ως αληθινή".

Η συσκευή, που παρουσιάστηκε μόλις και που απέχει πολύ ακόμα από το να γίνει τελικό προϊόν, αποτελείται από μια φορετή 'μάσκα' προβολής (φανταστείτε ένα ζευγάρι γυαλιών σκιέρ) με ανάλυση 1080p, και οπτικό πεδίο 90 μοιρών. Είναι εξοπλισμένη με γυροσκοπικούς σένσορες, και γίνεται αντιληπτή από την κάμερα του Playstation ώστε να προβάλει τις εικόνες του τοπίου, ανάλογα με το που στρέφεται το κεφάλι του χρήστη, σε πραγματικό χρόνο. Έχει επίσης ενσωματωμένο ένα τρισδιάστατο ηχητικό σύστημα, το οποίο ακολουθεί τις κινήσεις του χρήστη και εκπέμπει τους ήχους και τη μουσική ανάλογα με το οπτικό πεδίο, μιμούμενη την πραγματικότητα.

Τα παιχνίδια στα οποία έγινε η επίδειξη του prototype του Project Morpheus της Sony, ήταν τα The Deep, The Castle, EVE Valkyrie και Thief.

[via]

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

VIOLOGIKA OPLA VIOTROMOKRATIA TEHNITI NOIMOSINI

Τech & Science / Βιοτρομοκρατία: Ερευνητές προειδοποιούν για επικίνδυνες παραλλαγές πρωτεϊνών μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Ερευνητές προειδοποιούν για αυξανόμενες απειλές βιοτρομοκρατίας λόγω AI και συνθετικής βιολογίας, εντοπίζοντας κρίσιμη ευπάθεια σε λογισμικό βιοασφάλειας
LIFO NEWSROOM
Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Αυτο το αρθρο θα ηταν καλυτερο να ασχοληθει γενικοτερα με αυτη την τεχνολογια, οπως πχ με το Oculus Rift που υπαρχει εδω και εναν χρονο. Το δοκιμασα τον περασμενο δεκεμβριο και ειναι πιστευω οροσημο στην Virtual reality τεχνολογια. Οσο για το αρθρο ειναι σαν να το γραφει το marketing τμημα της Sony.