Έληξε η απεργία στο Καποδιστριακό

Έληξε η απεργία στο Καποδιστριακό Facebook Twitter
2

Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποιεί ότι η απεργιακή κινητοποίηση στο πανεπιστήμιο Αθηνών έχει λήξει, εξέδωσε το προεδρείο του συλλόγου των διοικητικών υπαλλήλων μετά τη σημερινή του συνεδρίαση. Στην ανακοίνωση του προεδρείου του συλλόγου επισημαίνεται ότι στη χθεσινή γενική συνέλευση, κατά την οποία προκηρύχθηκαν δύο νέες 24ωρες απεργίες από τους περίπου 200 παριστάμενους, δεν υπήρξε απαρτία.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε, «το ΔΣ του Συλλόγου στη σημερινή του συνεδρίαση συζήτησε τα θέματα που προκύπτουν, μετά τη χθεσινή συγκέντρωση που δεν είχε όμως απαρτία συνέλευσης, καθώς επίσης και το μέγα θέμα που δημιουργείται από παράπονα συναδέλφων σχετικά με τη συμπεριφορά της "απεργιακής επιτροπής" αποφάσισε:

α. να ενημερώσει τους συναδέλφους ότι το Προεδρείο του Συλλόγου δεν μετέχει σε κάποια "απεργιακή επιτροπή", ούτε γνωρίζει ονόματα συναδέλφων που μετέχουν σ' αυτή.
β. Καταδικάζει τις αντικαταστατικές συμπεριφορές οι οποίες στοχοποιούν συναδέλφους και οδηγούν σε διασπαστικές κινήσεις».

2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM