Εξιτήριο πήρε πριν στις 4 το μεσημέρι ο Φώτης Κουβέλης από το νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς" όπου νοσηλεύτηκε μετά από λιποθυμικό επεισόδιο. Το ιατρικό δελτίο των γιατρών αναφέρει ότι υπεβλήθη σε πλήρη κλινικοεργαστηριακό έλεγχο και βρίσκεται σε πολύ καλή γενική κατάσταση.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Στην πόλη αυτή δεν έμεινε πια χώρος για Μουριές
Λαγοκέφαλος στην Ελλάδα: Χάρτης δείχνει πού έχει εμφανιστεί
Ποιοι δρόμοι κλείνουν σήμερα σε Αθήνα και Καλλιθέα
«Δεν θυμόμαστε τίποτα πια. Ξέρουμε μόνο τι να ρωτήσουμε το ΑΙ»
Στου Ανδρέα τα χρόνια