Βγήκε από το νοσοκομείο ο Φώτης Κουβέλης

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Φώτης Κουβέλης Facebook Twitter
1

Εξιτήριο πήρε πριν στις 4 το μεσημέρι ο Φώτης Κουβέλης από το νοσοκομείο "Γ. Γεννηματάς" όπου νοσηλεύτηκε μετά από λιποθυμικό επεισόδιο. Το ιατρικό δελτίο των γιατρών αναφέρει ότι υπεβλήθη σε πλήρη κλινικοεργαστηριακό έλεγχο και βρίσκεται σε πολύ καλή γενική κατάσταση.

1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM