Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος;

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter
31

Tις ώρες εργασίας ανά χώρα στην Ευρώπη αλλά και άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως οι ημέρες της άδειας π.χ. αποκαλύπτει έρευνα της  Eiro (European Intrustrial Relations Observatory), που καταγράφει τις ώρες πλήρους απασχόλησης στην Ε.Ε. για το 2012.   

Η έκθεση που είναι ετήσια, καλύπτει μια σειρά από πτυχές της διάρκειας του χρόνου εργασίας και βασίζεται κυρίως στα στοιχεία που έχουν σταλεί από συνεργάτες ανά χώρα, του Eurofound Relations Observatory (EIRO).

Οι μέσες ώρες εργασίας την εβδομάδα, καταγράφονται όπως ορίζονται από τις συλλογικές συμβάσεις,  στο σύνολο της οικονομίας και για τρεις συγκεκριμένους τομείς.

Η Γαλλία παραμένει η χώρα με το μικρότερο μέσο όρο συλλογικής σύμβασης εργασίας την εβδομάδα, στις 35,6 ώρες. Εκτός από τη Γαλλία, οι Σκανδιναβικές χώρες (περιλαμβανομένης της Νορβηγίας), μαζί με τις Κάτω Χώρες, αποτελούν την ομάδα των χωρών, οι οποίες έχουν συμφωνήσει κανονική διάρκεια της εργασίας κάτω από τον μέσο όρο της ΕΕ των 15, που ήταν  37,6 ώρες το 2012.

Πραγματικές ώρες εργασίας:

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter

Ωρες εργασίας στην αυτοδιοίκηση

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter

Ώρες εργασίας στη μεταλλουργία:

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter

Ωρες εργασίας στον τραπεζικό τομέα:

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter

Ημέρες άδειας ανά χώρα:

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter

Σε πίνακα καταγράφονται επίσης οι εβδομαδιαίες ώρες εργασίας, οι ημέρες άδειας και οι αργίες ανά χώρα:

Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter
Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter
Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter
Πόσες ώρες δουλεύει κάθε Ευρωπαίος; Facebook Twitter
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM