Αυξάνεται το ωράριο των καθηγητών

Αυξάνεται το ωράριο των καθηγητών Facebook Twitter
8

Κατά δύο ώρες την εβδομάδα αυξάνεται από το επόμενο σχολικό έτος το ωράριο των καθηγητών γυμνασίων και λυκείων. Η πρόβλεψη για την αύξηση του ωραρίου υπάρχει στο πολυνομοσχέδιο του υπ. Οικονομικών που θα κατατεθεί εντός της ημέρας στη βουλή.

Σύμφωνα με το Έθνος, οι ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαίως για το εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των κλάδων της κατηγορίας ΠΕ θα είναι 23 (από 21 που ισχύει σήμερα) εάν έχουν έως έξι χρόνια υπηρεσίας, 21 ώρες (από 19) αν έχουν από 6-12 χρόνια υπηρεσίας και 20 ώρες (αντί 18) για όσους έχουν πάνω από 12 έτη υπηρεσίας.

Παράλληλα, προβλέπεται μείωση στις αποδοχές εκπαιδευτικών που εργάζονται στα ιδιωτικά σχολεία και οι οποίοι δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, με βάση το προβλεπόμενο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας.

8

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΕΜΠΗ ΔΙΚΗ

Ελλάδα / Δίκη για Τέμπη: Εξετάζονται τα αιτήματα για τηλεοπτική κάλυψη και εμφάνιση κατηγορουμένων

Στην τελευταία συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Λάρισας, η εισαγγελέας πρότεινε να απορριφθούν και τα δύο αιτήματα για να ακολουθήσουν στη συνέχεια οι τοποθετήσεις των συνηγόρων υπεράσπισης των κατηγορουμένων
THE LIFO TEAM
THESSALONIKI PRIDE ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδικασμένος για ναρκωτικά ο ρασοφόρος που επιχείρησε να διακόψει το Pride

Όπως προέκυψε μετά την προσαγωγή του από τις αστυνομικές αρχές, σε βάρος του εκκρεμούσε καταδικαστική απόφαση για φθορά ξένης ιδιοκτησίας και κατοχή ναρκωτικών ουσιών
THE LIFO TEAM