Εγκαίνια με διαμαρτυρίες για τους σταθμούς του μετρό

Εγκαίνια με διαμαρτυρίες για τους σταθμούς του μετρό Facebook Twitter
4

Με διαμαρτυρίες εργαζομένων στο μετρό πραγματοποιούνται αυτή την ώρα τα εγκαίνια των δύο σταθμών στο Περιστέρι, από τον υπουργό Ανάπτυξης. Οι δύο νέοι σταθμοί που βρίσκονται στο Δημαρχείο της πόλης και στην Ανθούπολη  θα παραδοθούν αύριο στο κοινό και η διαδρομή για Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 13 λεπτά. Υπολογίζεται ότι  θα εξυπηρετούνται 50.000 επιβάτες.

Ο τρίτος νέος σταθμός στα δυτικά προάστια, αυτός στο Χαϊδάρι, αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία το Σεπτέμβριο.

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΣ ΤΟΞΙΝΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ

Ελλάδα / Λαγοκέφαλος: «Η τοξίνη του είναι 1.000 φορές ισχυρότερη από το κυάνιο», λέει καθηγητής Φαρμακολογίας

Οι κίνδυνοι εάν το καταναλώσουμε, το αγγίξουμε ή μας δαγκώσει, σύμφωνα με τον Ευάγγελο Μανωλόπουλο - «Έχει μελετηθεί για πιθανές φαρμακευτικές εφαρμογές, θα μπορούσε να εξελιχθεί αναλγητικό για τον καρκινικό πόνο»
THE LIFO TEAM