Προσήγαγαν ανήλικους, γρονθοκόπησαν τον πατέρα

Προσήγαγαν ανήλικους, γρονθοκόπησαν τον πατέρα Facebook Twitter
2

Μία καταγγελία για την προσαγωγή πέντε νεαρών, μεταξύ των οποίων ήταν και ανήλικοι, με χειροπέδες στη ΓΑΔΑ, χωρίς προφανή αιτία και ενώ είχαν μαζί τις ταυτότητές τους, αλλά και για άσκηση λεκτικής και σωματικής βίας στον πατέρα ενός εκ των προσαχθέντων, δημοσιεύει το left.gr. Σύμφωνα με την καταγγελία, το βράδυ του Σαββάτου αστυνομικοί της ομάδας ΔΕΛΤΑ σταμάτησαν τους νεαρούς που κατευθύνονταν προς το Γκάζι, για έλεγχο στοιχείων.

Παρόλο που είχαν μαζί τους τις ταυτότητες τους, οι αστυνομικοί προχώρησαν στην προσαγωγή τους και τους μετέφεραν στη ΓΑΔΑ φορώντας τους χειροπέδες. Σύμφωνα με την καταγγελία, όταν οι γονείς των νεαρών πήγαν στη ΓΑΔΑ, οι αστυνομικοί αρνήθηκαν να τους δώσουν οποιαδήποτε εξήγηση για την προσαγωγή των  παιδιών τους, ενώ επιπλέον, ένας αστυνομικός της ομάδας ΔΕΛΤΑ έβρισε και γρονθοκόπησε τον πατέρα ενός από τους προσαχθέντες, απειλώντας στη συνέχεια πως θα του προσάψει κατηγορία για εξύβριση.

Τελικά, μετά από 7,5 ώρες κράτησης, και αφού προηγουμένως είχαν απαγορεύσει στον πατέρα να μιλήσει στο παιδί του στα ιταλικά (ο πατέρας έχει ιταλική υπηκοότητα), οι νεαροί αφέθηκαν ελεύθεροι. Σήμερα το πρωί, σύμφωνα με το δημοσίευμα, οι γονείς των παιδιών προχώρησαν σε διάβημα διαμαρτυρίας στην Ιταλική πρεσβεία για τη συμπεριφορά των ελληνικών αστυνομικών αρχών.

Ελλάδα
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

Ελλάδα / Hellenic Train: Απεργούν οι μηχανοδηγοί την Πέμπτη - Αντιδρούν σε απολύσεις συναδέρφων τους

«Οι εκπρόσωποι της Hellenic Train δήλωσαν πως η εταιρεία στα πλαίσια της 'αναδιοργάνωσής της' επιλέγει να απολύει όσους βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της ΠΕΠΕ
LIFO NEWSROOM
Πιλοτικό πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με τη συμβολή του Ιδρύματος Ωνάση

Ελλάδα / Πιλοτικό πρόγραμμα για την τεχνητή νοημοσύνη στα σχολεία με τη συμβολή του Ιδρύματος Ωνάση

Ο πρωθυπουργός τόνισε τον μετασχηματιστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση, υπογραμμίζοντας ότι μπορεί να ενισχύσει το έργο των εκπαιδευτικών και να προσφέρει στους μαθητές νέους τρόπους μάθησης
LIFO NEWSROOM