Ακτιβίστικη χαρακτήρισε ο πρώην υπουργός, σοσιαλιστής κ. Ανδρέας Λοβέρδος τη δράση της Χρυσής Αυγής, σε συνέντευξη του χθες στον Σκάι. Μάλιστα ο κ. Λοβέρδος χαρακτήρισε τη Χ.Α. ως «το πρώτο κίνημα μετά τη Μεταπολίτευση που γεννιέται αυθεντικά.» "Αυτό γιατί να το καταγγείλει κανείς;" διερωτήθηκε στη συνέχεια ο κ. Λοβέρδος και αφού τα είπε όλα αυτά, φρόντισε να πάρει και τις αποστάσεις, λέγοντας ότι είναι αντίθετος με την πολιτική της.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο μπάτλερ έσφαξε όλη την οικογένεια. Δεν τον βρήκαν ποτέ
Μυτιλήνη: Πέθανε 36χρονη γιατρός μετά τον τοκετό
Τι κρατάμε από τη «Λυσιστράτη» του Κραουνάκη;
Απεργία σήμερα: Ποιοι συμμετέχουν, τι ώρα οι συγκεντρώσεις - Πώς κινούνται μετρό και λεωφορεία
Πέθανε ο πρώην ποδοσφαιριστής και προπονητής Τάκης Γκώνιας