Μήνυση από τη ΔΕΗ για κλοπή ρεύματος στη βίλα Αμαλία

Μήνυση από τη ΔΕΗ για κλοπή ρεύματος στη βίλα Αμαλία Facebook Twitter
1

Μήνυση κατ’ αγνώστων υπέβαλλε η ΔΕΗ, για κλοπή ρεύματος στη βίλα Αμαλία. Τεχνικό συνεργείο της επιχείρησης έκανε έλεγχο στο χώρο και βρήκε απευθείας σύνδεση με το δίκτυο χαμηλής τάσης και κλοπή ηλεκτρικού ρεύματος. Οι τεχνικοί διέκοψαν την παροχή και η επιχείρηση κατέθεσε μήνυση.

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ

Ελλάδα / Άρχισαν οι έλεγχοι σε ακαθάριστα οικόπεδα: Ποινικές ευθύνες σε ιδιοκτήτες εάν συνδεθεί φωτιά με την ιδιοκτησία τους

Ξεκίνησαν οι απαραίτητοι έλεγχοι μετά τη λήξη της προθεσμίας για τον καθαρισμό οικοπέδων - Οι κυρώσεις και τα πρόστιμα για ακαθάριστσα οικόπεδα και ψευδείς δηλώσεις
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια