Η έκθεση Hotel Experience επιστρέφει αυτή τη φορά στο χώρο της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων.

Η φετινή έκθεση εμπνέεται από την αρχιτεκτονική ταυτότητα του χώρου, ενσωματώνοντας τον βιομηχανικό του χαρακτήρα στο σχεδιασμό.

 

Μετά από μία πολύ επιτυχημένη πρώτη διοργάνωση με 5.500 επισκέπτες και ένα πλούσιο συνεδριακό πρόγραμμα η έκθεση Hotel Experience επιστρέφει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Η φετινή έκθεση στην Τεχνόπολη εμπνέεται από την αρχιτεκτονική ταυτότητα του χώρου, ενσωματώνοντας τον βιομηχανικό του χαρακτήρα στο σχεδιασμό. Οι πολυδιάστατες όψεις των ξενοδοχείων εντάσσονται σε ένα κινηματογραφικό τοπίο που επιτρέπει τη συνάντηση του φανταστικού με το πραγματικό. 

 

To event (Έκθεση & Συνέδριο), τo οποίο επιμελείται ο Βασίλης Μπαρτζώκας και η Design Ambassador,  σε συνεργασία με το γραφείο FLUX OFFICE, την πολυτάλαντη αρχιτέκτονα και σκηνογράφο Εύα Μανιδάκη και τον Θανάση Δεμίρη, εμπνέεται από ατμόσφαιρες ξενοδοχείου που συναντάμε σε εμβληματικά κινηματογραφικά έργα, όπως το «Shining» του Stanley Kubrick (1980), το «In the mood for love» από τον Wong Kar-wai (2000) και το «Grand Budapest Hotel» του Wes Anderson από το 2014 Death in Venice (1971), Some Like It Hot (1959), Casablanca (1942) που ενεργοποιούν ένα οπτικό και συναισθηματικό ταξίδι σε ένα σκηνικό γεμάτο ξεγνοιασιά, γοητεία και μυστήριο. 

Έτσι ο σχεδιασμός της έκθεσης σκηνοθετεί τη συνάντηση του επισκέπτη με έναν κόσμο αλλιώτικο, που συμπυκνώνει τη φαντασμαγορία της κινηματογραφικής αισθητικής. Τα εμπορικά περίπτερα μετατρέπονται σε δωμάτια ξενοδοχείου, ενώ οι υπόλοιποι χώροι της έκθεσης αναφέρονται σε χαρακτηριστικά σημεία χώρων φιλοξενίας όπως Ρεσεψιόν, Φουαγιέ, Πισίνα, Ανελκυστήρας, παραπέμποντας σε ένα ατμοσφαιρικό ξενοδοχείο με σινεφίλ αναφορές. 

Τα εμπορικά περίπτερα μεταμορφώνονται σε δωμάτια ξενοδοχείου, ενώ οι υπόλοιποι χώροι αναπαριστούν χαρακτηριστικά στοιχεία φιλοξενίας, όπως η Ρεσεψιόν, το Φουαγιέ, η Πισίνα και ο Ανελκυστήρας ενισχύοντας τη θεατρικότητα του χώρου. 

 

Οι εσωτερικοί χώροι του ξενοδοχείου αναβαθμίζονται, ενώ οι εξωτερικοί διαμορφώνονται με νέα στοιχεία όπως πλαζ, αποβάθρα τρένων, προβλήτα, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία φιλοξενίας. Η συνολική σχεδίαση συνδυάζει βιομηχανικά στοιχεία με κινηματογραφικές αναφορές.

"Η αρχική σύλληψη ήρθε από την επιθυμία να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον όπου οι Ξενοδόχοι, οι άνθρωποι του τουρισμού αλλά και οι αρχιτέκτονες-Interior Designers, θα μπορούσαν να λάβουν με όλες τους τις αισθήσεις τις δυνατότητες εφαρμογών των υλικών. Ένα περιβάλλον όπου τα υλικά, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που αφορούν την αγορά της φιλοξενίας, θα μπορούν να παρουσιαστούν έξω από το τυπικό branded context που άρμοζε περισσότερο σε περασμένες εποχές. 

 

Σήμερα ζούμε στην εποχή των αφηγήσεων. Οι άνθρωποι συμμετέχουν σε αυτές εξίσου φυσικά, ψηφιακά και φαντασιακά. Το Hotel Experience είναι ένα event που απενοχοποιεί τη φαντασία και απελευθερώνει τη δημιουργικότητα. Η καλλιτεχνική επιμέλεια μάλιστα, μπορεί να βοηθήσει τον εκθέτη να οικοδομήσει ένα ισχυρότερο brand image, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την εμπορική του εμβέλεια, καθώς εκθέτει τις λύσεις του σε ένα ευρύτερο κοινό, πέρα από τους συνηθισμένους επισκέπτες των εκθέσεων", διευκρινίζει ο Βασίλης Μπαρτζώκας.

To event το οποίο απευθύνεται σε Ξενοδόχους-Ανθρώπους του Τουρισμού και της φιλοξενίας, Αρχιτέκτονες και Designers και τον κόσμο των Υλικών  θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της Τεχνόπολης στο Γκάζι το Σάββατο και την Κυριακή 18 & 19 Οκτωβρίου 2025. 

 

Το Hotel Experience σε προσκαλεί σε μια μοναδική εμπειρία αυτό το Σαββατοκύριακο στην Τεχνόπολη

 

Η έκθεση Hotel Experience

Σάββατο 18/10 & Κυριακή 19/10, 11:00 – 20:00

Ώρα προσέλευσης για το Συνεδριακό σκέλος 10:30

Περισσότερες από 65 εταιρίες παρουσιάζουν τα προϊόντα τους.

Για την παρακολούθηση του συνεδρίου θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας λόγω περιορισμένων θέσεων στο αμφιθέατρο Μιλτιάδης Εβερτ.

Για την επίσκεψη σας χρειάζεται εγγραφή στην σύνδεση:
https://www.eventora.com/en/Events/hotel-experience-vol2

 

 

 

 

Οδηγός Τέχνες & Πολιτισμός