Χωρίς Μετρό θα μείνει την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου η πρωτεύουσα καθώς το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών κήρυξε 24 απεργία. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στην ένταξή τους στο ενιαίο μισθολόγιο, που, όπως υποστηρίζουν, καταργεί αυτομάτως την Σ.Σ.Ε.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Λαγοκέφαλος: «Η τοξίνη του είναι 1.000 φορές ισχυρότερη από το κυάνιο», λέει καθηγητής Φαρμακολογίας
Καυτή εκδίκησις. Από τον Στάθη Τσαγκαρουσιάνο
Γερμανία: Διαχειριστές παραλίας απαγορεύουν την είσοδο σε όποιον δεν γνωρίζει καλά γερμανικά
Η θέση της Ελλάδας σε κατάταξη με τα 100 καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου στην έρευνα
Μουντιάλ 2026: Η Πορτογαλία διέλυσε το Ουζμπεκιστάν και ο Ρονάλντο έγραψε ιστορία