«Είμαστε κλεπταποδόχοι»

«Είμαστε κλεπταποδόχοι» Facebook Twitter
1

Να μη δοθεί άλλο πακέτο βοήθειας στην Ελλάδα, αν δεν πληρώσουν και οι πλούσιοι Έλληνες, πρότεινε ο επικεφαλής των Σοσιαλδημοκρατών της Γερμανίας Ζίκγμαρ Γκάμπριελ ενώ παράλληλα επικρίνει Γερμανία και άλλες χώρες που δέχονται να τους διοχετεύουν τα χρήματα τους οι Έλληνες που φοροδιαφεύγουν.

«Δεν μπορώ να διανοηθώ ένα νέο πακέτο βοήθειας, χωρίς να πρέπει και οι πλούσιοι Έλληνες να πληρώσουν» είπε ο κ. Γκάμπριελ, καλώντας παράλληλα τη γερμανική κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση «να παγώσουν τα προστατευμένα περιουσιακά στοιχεία των Ελλήνων, μέχρι να αποδείξουν ότι έχουν πληρώσει τους νόμιμους φόρους».

 «Οι ηγεσίες θα έπρεπε να ντρέπονται που κέρδιζαν κρυφά, σαν κλεπταποδόχοι, από τη φοροδιαφυγή των δισεκατομμυριούχων Ελλήνων και μετά ζητούσαν από τους Γερμανούς και τους Ευρωπαίους φορολογούμενους χρήματα για πακέτα διάσωσης», δηλώνει για την πρακτική ευρωπαϊκών χωρών ο επικεφαλής των Σοσιαλδημοκρατών..

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM