Μουρμουρίζεις ένα σκοπό, το Name My Tune βρίσκει το τραγούδι

Μουρμουρίζεις ένα σκοπό, το Name My Tune βρίσκει το τραγούδι Facebook Twitter
2

Μπορεί το Shazam να κάνει εντυπωσιακή δουλειά με το να μας βρίσκει ένα τραγούδι που μας αρέσει , αλλά μερικές φορές αυτό δεν αρκετό.

Συγκεκριμένα, όταν δεν έχουμε διαθέσιμο το τραγούδι εκείνη τη στιγμή, αλλά η μελωδία του μας έχει κολλήσει στο κεφάλι, χάρη στην υπηρεσία Name My Tune, μπορούμε να σιγοτραγουδήσουμε ή να σφυρίξουμε το ρυθμό, συμπληρώνοντας παράλληλα στοιχεία που γνωρίζουμε, όπως ο καλλιτέχνης, είδος μουσικής, ή ακόμα την χρονιά.

Αφού δώσουμε το ρυθμό, οι υπόλοιπο εγγεγραμμένοι χρήστες προσπαθούν να αναγνωρίσουν το τραγούδι που ψάχνουμε μανιωδώς και στην περίπτωση που καταλάβουν τον τίτλο του, αποστέλλουν το όνομά του στον ενδιαφερόμενο.

Σημειώνεται ότι μπορούμε να κάνουμε και εμείς το αντίστροφο, βοηθώντας τους υπόλοιπους χρήστες να βρουν το τραγούδι που αναζητούν.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και 20 αιώνες συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Άκου την επιστήμη / Θοδωρής Παπαγγελής: «Εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια συναντάμε τη ρευστότητα του φύλου»

Πώς μπορεί ένα έργο δύο χιλιάδων ετών να μιλά τη γλώσσα του σήμερα; Ο Θεόδωρος Παπαγγελής, διακεκριμένος φιλόλογος και ακαδημαϊκός, που δημοσίευσε πρόσφατα μια νέα μετάφραση των «Μεταμορφώσεων» του Οβιδίου, μιλά στον Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Τech & Science / Πιο πειστική κι από τον άνθρωπο: Η τεχνητή νοημοσύνη κερδίζει στα debates – αλλάζει τους όρους στην πολιτική πειθώ

Μελέτη δείχνει ότι τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα όπως το ChatGPT-4 μπορούν να επηρεάζουν πιο αποτελεσματικά από τους ανθρώπους – Κίνδυνοι για εκλογές, παραπληροφόρηση και στοχευμένη χειραγώγηση
LIFO NEWSROOM
Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

Τech & Science / Τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης δίνουν μάχη με την ανθρώπινη μνήμη

OpenAI, Google, Meta και Microsoft επενδύουν σε chatbots που θυμούνται όλο και περισσότερα για τους χρήστες τους, ενισχύοντας την εμπειρία αλλά και τα ερωτήματα για την ιδιωτικότητα και την εκμετάλλευση των δεδομένων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια