Αλλαγές στη σελίδα γνώμης της Washington Post με εντολή Τζεφ Μπέζος

Αλλαγές στη σελίδα γνώμης της Washington Post με εντολή Τζεφ Μπέζος Facebook Twitter
Τζεφ Μπέζος/ Φωτ.: EPA
0

Σε μια αιφνιδιαστική ανακοίνωση μέσω της πλατφόρμας Χ (πρώην Twitter), ο ιδιοκτήτης της Washington Post, Τζεφ Μπέζος, αποκάλυψε μια σημαντική αλλαγή στη σελίδα γνώμης της εφημερίδας. Όπως τόνισε, η αρθρογραφία της θα επικεντρώνεται πλέον στην υπεράσπιση δύο βασικών αρχών: των προσωπικών ελευθεριών και της ελεύθερης αγοράς.

Ο Μπέζος ανέφερε ότι η Washington Post θα συνεχίσει να καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, όμως οι απόψεις που αντιτίθενται σε αυτές τις δύο αρχές δεν θα βρίσκουν πλέον χώρο στις σελίδες της. Όπως έγραψε, η εποχή που μια εφημερίδα – ειδικά αν κατέχει ηγετική θέση στην αγορά – όφειλε να παρουσιάζει όλες τις απόψεις έχει περάσει, καθώς το διαδίκτυο πλέον επιτρέπει σε κάθε ιδεολογικό ρεύμα να εκφράζεται ελεύθερα.

Η απόφαση αυτή σηματοδοτεί μια σαφή στροφή στην πολιτική της εφημερίδας, που μέχρι σήμερα διατηρούσε μια πιο πολυφωνική προσέγγιση στη σελίδα γνώμης της. Ως αποτέλεσμα αυτής της αλλαγής, ο επικεφαλής του τμήματος, Ντέιβιντ Σίπλεϊ, αποφάσισε να αποχωρήσει, καθώς – σύμφωνα με τον Μπέζο – η νέα κατεύθυνση απαιτεί απόλυτη αφοσίωση.

Η Washington Post αναζητά πλέον νέο επικεφαλής για τη σελίδα γνώμης, με στόχο να ενισχύσει τη στήριξη σε θέματα οικονομικής και προσωπικής ελευθερίας, καθώς – όπως σημείωσε ο Μπέζος – αυτές οι απόψεις δεν εκπροσωπούνται επαρκώς στο σημερινό τοπίο των μέσων ενημέρωσης.

Η απόφαση του Μπέζου ήδη προκαλεί έντονες συζητήσεις, καθώς αλλάζει τη φυσιογνωμία μιας από τις πιο ιστορικές εφημερίδες των ΗΠΑ, εισάγοντας μια πιο ξεκάθαρη ιδεολογική κατεύθυνση στις απόψεις που θα φιλοξενεί.


 

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM