Αντζελίνα Τζολί: Γιατί τη σνόμπαραν στα Όσκαρ - Τι σχολιάζουν τα διεθνή ΜΜΕ

Αντζελίνα Τζολί: Γιατί τη σνόμπαραν στα Όσκαρ - Τι σχολιάζουν τα διεθνή ΜΜΕ Facebook Twitter
Φωτ.: EPA
0

Η απουσία της Αντζελίνα Τζολί από την πεντάδα των υποψήφιων γυναικών για το Όσκαρ Ά Γυναικείου Ρόλου, δεν αιφνιδίασε, αλλά σχολιάστηκε από τα media.

Το «Maria» δεν αποτελούσε ανταγωνισμό για τις ταινίες που πρωταγωνιστούν στη μεγάλη τελετή απονομής, όπως το «Emilia Perez», το «Brutalist» και το «Anora».


Οι 5 υποψήφιες για το Όσκαρ Ά Γυναικείου Ρόλου

  1. Σίνθια Ερίβο (Wicked)
  2. Κάρλα Σοφία Γκασκόν (Emilia Perez)
  3. Μάικι Μάντισον (Anora)
  4. Ντέμι Μουρ (The Substance)
  5. Φερνάντα Τόρες (I'm still here)

Δείτε όλες τις υποψηφιότητες εδώ

Η προσπάθεια της Τζολί να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη μέρος της ζωής της Μαρία Κάλλας, υποδυόμενη τη μεγάλη σοπράνο, δεν έλαβε την αναγνώριση που περίμενε η Χολιγουντιανή σταρ. Στα διεθνή πρακτορεία, κάνουν λόγο για «παράκαμψή της» από την Ακαδημία των Όσκαρ, παρά τις διθυραμβικές από ορισμένους κριτικές, που απέσπασε στο Φεστιβάλ Βενετίας. Η φράση «τη σνόμπαραν» κυριαρχεί στα περισσότερα από τα άρθρα για την απουσία της Τζολί.

Πώς αντέδρασαν τα διεθνή media

Variety

«Ο σκηνοθέτης Πάμπλο Λαρέιν είχε στο παρελθόν χαρίσει υποψηφιότητες για Όσκαρ σε δύο σταρ του που υποδύονται ιστορικές προσωπικότητες - στη Νάταλι Πόρτμαν για το "Jackie" το 2017 και στην Κρίστεν Στιούαρτ για το "Spencer" το 2022. Αλλά η Τζολί δεν απέσπασε υποψηφιότητα, μένοντας πίσω σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο καλύτερης ηθοποιού».

People

«Τα μεγαλύτερα σνομπαρίσματα στα Όσκαρ 2025: Τζολί, Νικόλ Κίντμαν και Σελένα Γκόμεζ» γράφει ο τίτλος του People και συνεχίζει στο δημοσίευμα: «Στο δράμα για την τραγική ντίβα της όπερας Μαρία Κάλλας, η 49χρονη Τζολί παίζει με κεφαλαίο Α: συναισθάνεται, τραγουδάει, περιφέρεται με υπέροχα κοστούμια. Και ενώ προωθούσε τη μυθιστορηματική βιογραφική ταινία - το είδος που κανονικά αποτελεί δέλεαρ για τους ψηφοφόρους της Ακαδημίας - η Τζολί μίλησε για όλη την προετοιμασία που ανέλαβε, όπως το να κάνει μαθήματα φωνητικής με έναν προπονητή. Τελικά, όμως, αυτό δεν ήταν αρκετό για να την τοποθετήσει σε μία από τις πέντε θέσεις της καλύτερης ηθοποιού».

Today

«Μπορεί να είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά η Τζολί έχει να είναι υποψήφια από το 2009 και η μόνη άλλη υποψηφιότητά της ήταν όταν κέρδισε το 2000 για το "Girl, Interrupted". Ένιωθε ότι το σερί της θα έσπαγε χάρη στον ρόλο της ως τραγουδίστρια της όπερας Μαρία Κάλλας στην ταινία "Maria", αλλά δεν ήταν έτσι».

CNN

«[Η Ακαδημία] παρέκαμψε τις άλλοτε βραβευμένες με Όσκαρ ηθοποιούς,Αντζελίνα Τζολί και Νικόλ Κίντμαν, για τις ερμηνείες τους στις ταινίες "Maria" και "Babygirl", αντίστοιχα.

 
 
 
 
Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James» – Η ανατρεπτική ματιά στον Χάκλμπερι Φιν

Πολιτισμός / Πούλιτζερ Λογοτεχνίας: Ο Πέρσιβαλ Έβερετ κέρδισε το βραβείο για το μυθιστόρημα «James»

Ο Percival Everett τιμήθηκε με το βραβείο Πούλιτζερ για το «James», μια ανατρεπτική επαναφήγηση του «Χακλμπερι Φιν» από την οπτική του Τζιμ - Το μυθιστόρημα έχει ήδη σαρώσει τα λογοτεχνικά βραβεία των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
«Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Πολιτισμός / «Φωνές Δικαίωσης»: Το ντοκιμαντέρ για τη χρόνια κακοποίηση ανήλικων αθλητριών παρουσιάζεται απόψε στο κοινό

Το ηχητικό ντοκιμαντέρ που διακρίθηκε στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης καταγράφει το τραύμα, τον αγώνα και τη δικαίωση των θυμάτων κακοποίησης του προπονητή Τάε Κβο Ντο στην Ηλιούπολη
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Πολιτισμός / Πέθανε ο θρυλικός σκηνοθέτης της όπερας Pierre Audi σε ηλικία 67 ετών

Ο κορυφαίος Γαλλο-Λιβανέζος καλλιτεχνικός διευθυντής, επιμελητής και σκηνοθέτης υπήρξε απόλυτα αφοσιωμένος στην τέχνη του και άφησε ένα ανεξίτηλο αποτύπωμα στον κόσμο της όπερας, της μουσικής και του θεάτρου.
LIFO NEWSROOM
Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Πολιτισμός / Η «Ανδρομάχη» της Μαρίας Πρωτόπαππα στην Επίδαυρο

Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της «Ανδρομάχης» από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία
LIFO NEWSROOM