To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market

To efood στηρίζει ευάλωτες κοινωνικές ομάδες με 12.600 κιλά προϊόντων από το efood market Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

To 2024, το efood ξεκίνησε μια πρωτοβουλία για την αξιοποίηση των κοντόληκτων προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας του efood market, στηρίζοντας ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. 

Μέσα σε δέκα μήνες από την έναρξη του προγράμματος, περισσότερα από 36.900 γεύματα έχουν ήδη διανεμηθεί σε 11.000 ανθρώπους, στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με την Τράπεζα Τροφίμων.

Συνολικά συγκεντρώθηκαν, μέσω του efood market, 12.600 κιλά φαγητού, τα οποία μετατράπηκαν σε γεύματα για ανθρώπους που υποστηρίζονται από τα 16 συνεργαζόμενα ιδρύματα και συσσίτια. 

Η δράση αυτή, η οποία θα συνεχιστεί και το 2025, αποτελεί μέρος της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του efood και του προγράμματος Love Delivered, με στόχο την ουσιαστική βοήθεια στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Healthy Food & Bio Food Awards 2026: Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίνεται για τη σειρά Nature’s Promise και ΑΒ Έτοιμα Γεύματα

Market news / Healthy Food & Bio Food Awards 2026: Η ΑΒ Βασιλόπουλος διακρίνεται για τη σειρά Nature’s Promise και ΑΒ Έτοιμα Γεύματα

Αναγνώριση για τις στρατηγικές επενδύσεις της ΑΒ στην ιδιωτική ετικέτα, τις υγιεινές επιλογές έτοιμου γεύματος και τις λύσεις που συνδυάζουν ποιότητα, γεύση και βιωσιμότητα στην καθημερινή διατροφή
THE LIFO TEAM