Estée Lauder: Παραιτείται ο William P. Lauder, νέος CEO ο Stéphane de La Faverie

Estée Lauder: Παραιτείται ο William P. Lauder, νέος CEO ο Stéphane de La Faverie Facebook Twitter
Stéphane de La Faverie / Φωτογραφία: Estée Lauder Companies
0

Αλλάζει ο διευθύνων σύμβουλος στην Estée Lauder Companies, καθώς παραιτείται ο William P. Lauder.

O Stéphane de La Faverie θα διαδεχθεί τον Fabrizo Freda την 1η Ιανουαρίου 2025 ως διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Estée Lauder Companies, επιβεβαίωσε σήμερα η εταιρεία.

Ο De La Faverie είναι στην Estée Lauder Companies για περισσότερα από 13 χρόνια, υπηρετώντας σε διάφορους ηγετικούς ρόλους, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια ήταν ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου. Πριν ενταχθεί στην εταιρεία το 2011, διετέλεσε ανώτερος αντιπρόεδρος στη L'Oréal. Επιπλέον, ο William P. Lauder θα παραιτηθεί από τον τρέχοντα ρόλο του ως εκτελεστικός πρόεδρος, αλλά θα παραμείνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου.

Ο διορισμός του επιβεβαιώνει τις πληροφορίες από μετέδωσε η Wall Street Journal, την Δευτέρα, αναφέρει το Business of Fashion. 

Αφού η τιμή της μετοχής της Estée Lauder άρχισε να υποχωρεί το 2022, οι αναλυτές άρχισαν να αμφισβητούν την ηγεσία του Freda, κάτι που γρήγορα οδήγησε σε ερωτήματα σχετικά με το ποιος θα τον διαδεχόταν στον κορυφαίο εκτελεστικό ρόλο του ομίλου. Η μετοχή της έχει υποχωρήσει περισσότερο από 35% από την αρχή του έτους. 

Ενώ η ιδρυτική οικογένεια Lauder κατείχε το 38% της κοινής μετοχής, ελέγχει το 86% των δικαιωμάτων ψήφου και οι αναλυτές υπέθεταν ότι η οικογένεια θα προτιμούσε έναν εσωτερικό υποψήφιο.

Σε συνεργασία με την Jane Lauder, την επικεφαλής των δεδομένων που ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα παραιτηθεί από τη θέση της και πιστεύεται ότι είναι επίσης σε διαμάχη για την κορυφαία θέση, ο de La Faverie ηγείται του «πλάνου ανάπτυξης και ανάκαμψης κερδών» της Estée Lauder από το 2023, που σχεδιάστηκε για να επανεκκινήσει τις επιδόσεις της εταιρείας, με έμφαση στην αναδόμηση της βασικής αξίας της επωνυμίας και στη βελτίωση της απόδοσής της στην Ασία.

Το δίδυμο έχει ήδη θεσπίσει αρκετές αλλαγές, όπως ανανεώσεις επωνυμίας και ανανεώσεις μάρκετινγκ σε κορυφαίες επωνυμίες όπως η Mac Cosmetics και η Clinique, φέρνοντας ορισμένες από τις επωνυμίες τους, όπως Lab Series και Bumble and Bumble, στο Amazon για να βοηθήσουν την εταιρεία να μεταβεί από την εξάρτησή της από τα πολυκαταστήματα. Η εταιρεία άνοιξε επίσης μια νέα μονάδα παραγωγής στην Ασία για να βοηθήσει στον εξορθολογισμό της διαχείρισης παραγγελιών και αποθεμάτων.

Σε μια δήλωση, ο William P. Lauder είπε: «Η βαθιά ριζωμένη γνώση της βιομηχανίας και η επιχειρησιακή τεχνογνωσία του Stéphane και η συνεργατική και δυναμική προσέγγισή του, τον καθιστούν τον ιδανικό διευθύνοντα σύμβουλο για να προχωρήσει με ταχύτητα την εταιρεία μπροστά», προσθέτοντας ότι το στρατηγικό του όραμα οδηγεί την εταιρεία σε νέες προσεγγίσεις.

Με πληροφορίες από Business of Fashion

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Οικονομία / ΑΑΔΕ: Τουρισμός και εστίαση «πρωταθλητές» στη φοροδιαφυγή – Πάνω από 300 «λουκέτα» και πρόστιμα 2,5 εκατ. ευρώ

Ιδιαίτερα υψηλή παραβατικότητα εντοπίστηκε και στις μισθώσεις ομπρελών και καθισμάτων σε παραλίες, με δεκάδες επιχειρήσεις να σφραγίζονται σε Χανιά, Ρέθυμνο, Ρόδο, Σάμο, Κέρκυρα, Σύρο, Σίφνο, Πόρο και Αίγινα
LIFO NEWSROOM
Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM