Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης;

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών του Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης.
0

ΚΑΙ ΟΜΩΣ! Ένας από τους πιο περιζήτητους καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής μουσικής σκηνής, ο Fred again.., έφερε τον μοναδικό του ήχο στην Ελλάδα σε ένα privé σετ για 350 τυχερούς καλεσμένους στη Λίμνη Βουλιαγμένης, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρα των θαυμαστών του. Έτσι, η πρώτη Δευτέρα του Σεπτεμβρίου έπαψε για 45 λεπτά να είναι «blue Monday».

Η ιδιαίτερη αυτή εμφάνιση του Fred again.. αποτέλεσε το pre-event του Plisskën Festival, που θα διεξαχθεί στις 13-14 Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας τεράστιο ενθουσιασμό για όσα πρόκειται να ακολουθήσουν. Με το φυσικό τοπίο της Λίμνης Βουλιαγμένης να προσφέρει ένα μαγευτικό σκηνικό, κατάφερε να δημιουργήσει μια μοναδική ατμόσφαιρα, που συνδύασε την αιθέρια ομορφιά του περιβάλλοντος με την ενέργεια της μουσικής του.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης. Φωτ.: LiFO

Και πώς έγινε αυτό; Τρεις ημέρες πριν από το πολυαναμενόμενο event,  έστειλε μήνυμα μέσω WhatsApp σε μια κλειστή ομάδα hardcore fans στην Αθήνα, ανακοινώνοντας ένα αποκλειστικό piano-based σετ διάρκειας 45 λεπτών, με μέγιστο όριο 350 εισιτηρίων VIP. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν αμέσως, ενώ η τοποθεσία του event αποκαλύφθηκε μόλις τρεις ώρες πριν από την έναρξη, για να αποφευχθεί η προσέλευση επιπλέον κόσμου.

Στα τρία χρόνια από τότε που υπέγραψε με τη Wasserman, ο Fred again.. έχει καθιερώσει μια νέα προσέγγιση για τη σύνδεση με το κοινό του, επιλέγοντας «pop-up» εμφανίσεις, που ανακοινώνονται λίγες ημέρες πριν συμβούν. Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν, και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια, αποφέροντας 6,4 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας κάθε καλλιτέχνη που είχε εμφανιστεί ποτέ στον συγκεκριμένο χώρο, εκτός από τους Rolling Stones.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο Fred again.. θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του. Φωτ.: LiFO

Η βραδιά ξεκίνησε με τον Fred again.. να συνδέεται άμεσα με το κοινό, επιλέγοντας κομμάτια που αποτυπώνουν την ουσία της μουσικής του προσέγγισης, μελωδίες που αγγίζουν τη ροή του αίματός σου και ρυθμούς που σε κάνουν να χορεύεις. Ορκίστηκε ότι θα επιστρέψει στην Ελλάδα και ευχαρίστησε το κοινό που αγαπά τη μουσική του. 

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Μια τέτοια συναυλία στις 14 Ιουνίου στο L.A. Memorial Coliseum ανακοινώθηκε μόλις τέσσερις μέρες πριν και κατάφερε να πουλήσει 65.100 εισιτήρια. Φωτ.: LiFO

Για όσους είχαν την τύχη να παρευρεθούν, η εμφάνιση του Βρετανού μουσικού στη Λίμνη Βουλιαγμένης δεν ήταν απλώς ένα 45λεπτο set με το πιάνο και τη φωνή του, αλλά μια εμπειρία που δύσκολα θα ξεχαστεί. Η επιλεγμένη ομάδα των 350 ατόμων ένιωθε ότι συμμετείχε σε κάτι εξαιρετικά ξεχωριστό, ένα γεγονός που θα συζητιέται για πολύ καιρό. Η εκρηκτική αυτή αρχή για το Plisskën Festival μάς προϊδεάζει για ένα ακόμη πιο συναρπαστικό διήμερο που ακολουθεί.

Τι δουλειά είχε ο Fred again.. στη Λίμνη Βουλιαγμένης; Facebook Twitter
Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες. Φωτ.: LiFO

Η νύχτα στη Λίμνη Βουλιαγμένης επιβεβαίωσε γιατί ο 31χρονος θεωρείται ένας από τους πιο καινοτόμους καλλιτέχνες της εποχής του, καταφέρνοντας να ενώσει τους ανθρώπους με την απλότητα και την ειλικρίνειά του.

Ένα επιπλέον bonus ήταν οι λίγοι λουόμενοι στη Λίμνη, που κολυμπούσαν υπό τους ρυθμούς του νέου άλμπουμ και μερικών ήδη παγκόσμιων επιτυχιών του, δημιουργώντας την αίσθηση ότι βρίσκονται σε σκηνή από φεστιβαλική ταινία.

Το νέο άλμπουμ του Fred again..

Ο Fred again.. ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία του νέου του άλμπουμ με τίτλο «Ten Days», το οποίο θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου. Μάλιστα, μερικά από τα κομμάτια του ακούστηκαν και στη Λίμνη Βουλιαγμένης. 

Το άλμπουμ αποτελείται από «δέκα τραγούδια για δέκα ημέρες» και περιλαμβάνει τα singles «Adore U», «Ten» και «Places to Be», με συμμετοχή των Anderson Paak και Chika, που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Θα ακολουθήσει και κυκλοφορία σε βινύλιο στις 25 Οκτωβρίου. Το άλμπουμ περιλαμβάνει συνεργασίες με διάφορους καλλιτέχνες, όπως οι Skrillex, Four Tet, Emmylou Harris, The Japanese House, Obongjayar, Jozzy, Jim Legxacy, Sampha, Soak, Joy Anonymous και Scott Hardkiss. Το Soak εμφανίστηκε στη Λίμνη Βουλιαγμένης και γοήτευσε τους παρευρισκόμενους με τη φωνή και το ταλέντο του. 

Σε ανάρτηση στο Instagram, ο Fred again.. αναφέρει ότι τα τραγούδια του άλμπουμ αναφέρονται σε «πολύ μικρές, ήσυχες, οικείες στιγμές», που κυμαίνονται από έντονα χαρούμενες εμπειρίες έως πιο σκοτεινές, και αναγνωρίζει ότι αυτές οι στιγμές δεν ήταν σημαντικές μόνο για τον ίδιο.

Η κυκλοφορία του «Ten Days» ακολουθεί τις πρόσφατες εμφανίσεις-έκπληξη του Fred again.. στο Glastonbury, όπου έπαιξε ένα 30λεπτο ambient σετ, και στο The Rising Sun pub στο Pensford του Somerset, όπου εμφανίστηκε μπροστά σε 75 θαυμαστές μαζί με τον The Japanese House.

Έχει επίσης προγραμματίσει εμφανίσεις στην Ευρώπη, ξεκινώντας από το φεστιβάλ Way Out West στη Σουηδία.

Fred again..: Η αλλαγή των κανόνων του παιχνιδιού με μοναδικές στρατηγικές

Το 2021, ο Tom Schroeder από τη Wasserman Music συναντήθηκε με έναν ανερχόμενο παραγωγό ηλεκτρονικής μουσικής στο στούντιό του στο Λονδίνο. Ο παραγωγός είχε ήδη δημιουργήσει θόρυβο γύρω από το όνομά του, καθώς είχε στραφεί στη δημιουργία δικής του μουσικής, αφού είχε συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως ο Ed Sheeran, αλλά δεν είχε ακόμα γίνει διάσημος. Ο Schroeder ήταν επιφυλακτικός, παρόλο που πολλοί πίστευαν ότι η επιτυχία του θα ήταν σίγουρη.

Ο Fred again.. χρησιμοποίησε την πανδημία ως ευκαιρία για να συνδεθεί με το κοινό του μέσα από κοινωνικά δίκτυα και διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως το Boiler Room, που το 2022 έγινε viral και δημιούργησε έναν ευρύτερο διάλογο για την καινοτόμο του προσέγγιση στη ζωντανή μουσική. Αντί να ανακοινώσει μια παραδοσιακή περιοδεία μήνες νωρίτερα, ο Fred επέλεξε να διατηρήσει την άμεση σύνδεση με τους θαυμαστές του, επιλέγοντας απροσδόκητες εμφανίσεις που ανακοινώνονται μόλις λίγες ημέρες πριν.

Ο Schroeder σημειώνει ότι αυτή η στρατηγική ανταποκρίνεται σε μια νέα τάση, όπου το κοινό ζει τη στιγμή και δεν σχεδιάζει πλέον μακροπρόθεσμα, όπως πριν από την πανδημία. «Ο Fred δημιουργεί στιγμές στο παρόν», λέει ο Schroeder. «Ζει τη στιγμή σε μια εποχή που η κοινωνία ζει επίσης τη στιγμή, πολύ περισσότερο από ό,τι συνήθιζε, επειδή ο κόσμος είναι πιο αβέβαιος από ό,τι πριν από την πανδημία». 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Μουσική / Απλώνοντας ρούχα με τη Δανάη στο κέντρο του κόσμου

Η Δανάη Δέδε γιορτάζει τα 20 της στην Αθήνα με μια κιθάρα στο χέρι και πολλά λουλούδια γύρω της. Της αρέσει η θάλασσα της πόλης, αλλά προτιμά αυτήν της Ρόδου, όπου και μεγάλωσε. Το κομμάτι της «Αύριο» την έκανε γνωστή, αλλά σίγουρα δεν την τρομάζει ‒ μάλλον την ενθουσιάζει. Η μαμά της πιστεύει πως θα ήταν πολύ καλή ως ψυχολόγος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ
Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Όταν ο Τσαϊκόφσκι περιέγραφε τη μοίρα του με μια Συμφωνία

Την Παρασκευή 30 Μαΐου, ο αρχιμουσικός Διονύσης Γραμμένος και η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών φέρνουν στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το δράμα της Πέμπτης Συμφωνίας του Τσαϊκόφσκι, ενός έργου που περιγράφει την ένταση ανάμεσα στις προσταγές της μοίρας και την προσωπική ελευθερία τού συνθέτη.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Μουσική / AEON: Η «ντίβα από την Κρήτη» που παντρεύει τη ραπ με τη λύρα

Ξεκίνησε από την παραδοσιακή μουσική, όμως, η ανάγκη της για κοινωνικοποίηση την οδήγησε στη ραπ. Με αφορμή το τελευταίο της άλμπουμ, «Χαϊμαλίνα», η 25χρονη AEON μιλά για τον σεξισμό που αντιμετώπισε στα πρώτα της βήματα και για το πώς συνδύασε την κρητική μπουκόλυρα με ραπ ρυθμούς.
M. HULOT
56’ με τον Degear0001

Μουσική / Το νέο διαστημικό άλμπουμ του Degear0001 έχει ήχους από παιδικά παιχνίδια

Ο νεαρός μουσικός, που πειραματίζεται με παιδικά πλήκτρα και «χακαρισμένα» αντικείμενα, μόλις κυκλοφόρησε ένα spacey άλμπουμ με weird pop, που σίγουρα θα ήθελες να χορέψεις σε ένα παραληρηματικό πάρτι με χαμόγελα και φλούο χρώματα.
M. HULOT
Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Μουσική / Νέγρος του Μοριά: «Mιλάω για τη σκοτεινή πλευρά της Ελλάδας»

Ο ταλαντούχος μουσικός κυκλοφόρησε ένα από τα καλύτερα ραπ άλμπουμ της χρονιάς, στο οποίο εξερευνά την εμπειρία του να είσαι μαύρος στην Ελλάδα του 2025 και το οποίο αποθέωσε η Guardian. Μιλά αποκλειστικά στη LiFO, λίγο πριν τη συναυλία του στις 31 Μαΐου στο Universe Multivenue Open Air.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Μουσική / Οι γονείς της Αγγελίνας κάποια στιγμή κουράστηκαν να παρακολουθούν τις παραστάσεις που οργάνωνε ως παιδί

Η Aγγελίνα είναι μια τραγουδοποιός 22 ετών που μεγάλωσε στην Αθήνα. Όταν ήταν μικρή ήθελε να γίνει ηθοποιός και συγγραφέας, αλλά ο δρόμος την πήγε στη μουσική κι έτσι έβγαλε το πρώτο της τραγούδι το 2023, που λέγεται «Sta Riha». Αγοράζει ακόμη μπουρμπουλήθρες από τα περίπτερα και της αρέσει να οδηγάει το σαράβαλό της. Κοιμάται καλά τα βράδια, αν δεν σκέφτεται πολύ. Όταν ανεβαίνει στην σκηνή, λέει μέσα της πως το άγχος της είναι ενθουσιασμός.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT