Τα πιο εντυπωσιακά διαμάντια, ζαφείρια και σμαράγδια συγκεντρωμένα σε μια έκθεση

Τα πιο εντυπωσιακά διαμάντια, ζαφείρια και σμαράγδια συγκεντρώθηκαν σε μια έκθεση Facebook Twitter
Φωτ.: Unsplash
0

Οι πιο εντυπωσιακοί, οι πιο μεγάλοι και οι πιο σπάνιοι πολύτιμοι λίθοι του κόσμου συγκεντρώθηκαν σε μια έκθεση για να τους απολαύσει το κοινό. 

Οι πολύτιμοι λίθοι που συγκεντρώθηκαν για την έκθεση «100 καράτια: Τα icons του κόσμου των πολύτιμων λίθων» και όπως λέει ο κοσμηματοπώλης και διοργανωτής της έκθεσης Ρόμπερτ Προκόπ «είναι ο θησαυρός του κόσμου».  

Αυτήν τη στιγμή υπάρχουν 17 τεράστιοι πολύτιμοι λίθοι που εκτίθενται μέσα στην αίθουσα του Hixon Gem Vault — το οποίο κλειδώνεται με υπευθυνότητα κάθε βράδυ — και άλλα εννέα κοσμήματα που κοσμούν τους τοίχους έξω. Το κεντρικό κομμάτι της έκθεσης είναι το διαμάντι «Jonker I», μια πέτρα 125 καρατιών που έχει περάσει, με τα χρόνια, από τα χέρια βασιλιάδων, εμπόρων κοσμημάτων και προσωπικοτήτων από όλο τον κόσμο. 

Το διαμάντι από το οποίο κόπηκε και ο σταρ της έκθεσης «Jonker I», ανακαλύφθηκε από αναζητητές διαμαντιών στη Νότια Αφρική το 1934. «Η ιστορία λέει: Έβρεχε μια μέρα... και μετά, επειδή όλη η βροχή έπλυνε το ίζημα, βρήκαν ένα ακατέργαστο διαμάντι 726 καρατιών», είπε ο Σελέστιαν επιμελητής των επιστημών ορυκτών για το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λος Άντζελες. 

Οι πολύτιμοι λίθοι που συγκέντρωσαν οι Προκόπ και Σελέστιαν περιλαμβάνουν ένα γαλαζοπράσινο ζαφείρι που αλλάζει χρώμα που ανακαλύφθηκε πρόσφατα στην Τανζανία, ένα κομμάτι 241 καρατιών που θεωρείται ως ένας από τους πιο τέλειους πολύτιμους λίθους «σμαραγδένιας κοπής» και μια σειρά από τουρμαλίνες. 

Εκτός από το διαμάντι «Jonker I», όλοι οι πολύτιμοι λίθοι της έκθεσης είναι νέες ανακαλύψεις που ανακαλύφθηκαν και αγοράστηκαν τα τελευταία χρόνια. Πολλά είναι δανεικά από τους ιδιοκτήτες τους, ενώ άλλα κομμάτια κόπηκαν από τον ίδιο τον Προκόπ. 

Είναι απίθανο οι πολύτιμοι λίθοι να βρεθούν ξανά όλοι μαζί. Όσοι ανήκουν στο μουσείο θα επιστρέψουν στα θησαυροφυλάκια τους, αλλά οι υπόλοιποι θα επιστρέψουν στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους ενώ άλλοι είναι πιθανό να πωληθούν. Στο μεταξύ, η διευθύντρια του μουσείου, Λόρι Μπέτισον Βάργκα, ελπίζει ότι οι επισκέπτες θα φύγουν εμπνευσμένοι από τη συλλογή. 

«Ως γεωλόγος, αυτό είναι που μου αρέσει να μοιράζομαι αυτούς τους πολύτιμους λίθους: τη γεωλογική ιστορία και τι μπορούμε να μάθουμε από αυτά τα δείγματα», είπε. «Και μετά ο καλλιτεχνικός, θεαματικός τρόπος που τους έφερε στη ζωή η ανθρώπινη εφευρετικότητα». 

«Είμαι περιβαλλοντολόγος – νιώθω δυνατός και παθιασμένος με αυτό, το να παράγουμε αυτές τις υπέροχες πέτρες και να τις βλέπουμε, είναι μια αντανάκλαση στη δική μας θέση σε αυτή τη γη». 

Mε πληροφορίες από CNN

 

 

 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Πολιτισμός / Victoria’s Secret Fashion Show 2025: Ο λόγος που η Κένταλ Τζένερ δεν περπάτησε στο φετινό σόου

Το θρυλικό σόου επέστρεψε στη Νέα Υόρκη, σηματοδοτώντας τη δεύτερη χρονιά του μεγάλου comeback του μετά την εξαετή παύση και την επανεκκίνηση του 2024, με μία ηχηρή ωστόσο απουσία
LIFO NEWSROOM
Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Πολιτισμός / Baby Reindeer: Ο Μάκης Παπαδημητρίου σκηνοθετεί την επιτυχία του Netflix στο Θέατρο Ιλίσια-Βολανάκης

Το «Baby Reindeer» είναι μια δραματική μαύρη κωμωδία, βασισμένη στην αληθινή ιστορία του Βρετανού κωμικού Ρίτσαρντ Γκαντ, ο οποίος υπήρξε θύμα εμμονικής παρακολούθησης από μια γυναίκα
LIFO NEWSROOM
Στο μυαλό του Τζον Λε Καρέ

Πολιτισμός / Ένα βότσαλο με την ένδειξη «to fix» και άλλες 1200 κούτες είναι το αρχείο του Τζον Λε Καρέ

Μια νέα έκθεση ανοίγει το δαιδαλώδες αρχείο του πιο διάσημου συγγραφέα κατασκοπείας, φωτίζοντας τη συναρπαστική, συχνά ιδιόμορφη δημιουργική διαδικασία που έκρυβαν τα μυθιστορήματά του.
LIFO NEWSROOM
«Φάρμα»: Τα ζώα «ζωντανεύουν» μέσα από τη Νεοελληνική Γλυπτική στην Εθνική Γλυπτοθήκη

Πολιτισμός / «Φάρμα»: Τα ζώα της συλλογής της Εθνικής Γλυπτοθήκης αποκτούν μόνιμη έκθεση

Ένα πιο σπάνιο, αλλά πολύ ενδιαφέρον θέμα της Γλυπτικής, όχι μόνο μέσα από την ιδιαίτερη προσέγγιση, αλλά και μέσα από το ύφος του κάθε καλλιτέχνη, άλλοτε έντονα ρεαλιστικό και άλλοτε λιτό και αφαιρετικό, από τη δεκαετία του 1940 έως και τη δεκαετία του 1970.
ΕΛΠΙΔΑ ΜΟΥΡΚΑΚΟΥ