Ποιο ήταν το νούμερο 1 βίντεο τεχνολογίας του Youtube για το 2011;

Ποιο ήταν το νούμερο 1 βίντεο τεχνολογίας του Youtube για το 2011; Facebook Twitter
0

Παρά το γεγονός ότι η διαφήμιση του Apple iPhone 4s δεν ήταν κάτι σπουδαίο- μια απλή διαφήμιση που έδειχνε τα πολύ βασικά για το νέο μοντέλο- το όνομα Apple είναι τόσο ισχυρό  και η αναμονή για το iPhone 4s τόσο μεγάλη που είχε τα περισσότερα hits από κάθε άλλο τεχνολογικό video στο youtube με 28 εκατομμύρια βίντεο.

Τα άλλα βίντεο είναι λίγο πιο εντυπωσιακά – η Lady Gaga για το Google Chrome,  τo Sony PS3, και του gamer Freddie W για τη Samsung.

Google Chrome’s “The Web is What You Make of It” Campaign: 22 εκατομμύρια

YouTube/Spacelab: 17 εκατομμύρια

Sony PS3 “Michael/Long Live Play” 15.8 εκατομμύρια

YouTube star Freddie W’s Samsung “Gamer Commute” 11.5 εκατομμύρια


Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Τech & Science / Το YouTube θα εντοπίζει την ηλικία μας με Τεχνητή Νοημοσύνη – Αν κάνει λάθος, θα πρέπει να το αποδείξουμε

Με την Τεχνητή Νοημοσύνη το YouTube θα εντοπίζει ανηλίκους, μόνο που  Αν η πλατφόρμα κατατάξει κάποιον λάθος ως ανήλικο, θα πρέπει να αποδείξει την ηλικία του με ταυτότητα, κάρτα ή selfie
LIFO NEWSROOM
Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τech & Science / Η Τεχνητή Νοημοσύνη σχεδίασε νέα αντιβιοτικά κατά της γονόρροιας και του υπερμικροβίου MRSA

Τα φάρμακα σχεδιάστηκαν εξ ολοκλήρου από την τεχνητή νοημοσύνη και κατέστρεψαν τα παθογόνα τόσο σε εργαστηριακές δοκιμές όσο και σε δοκιμές σε ζώα - Παρ’ όλα αυτά, θα χρειαστούν ακόμη χρόνια βελτιστοποίησης και κλινικών δοκιμών πριν μπορέσουν να χορηγηθούν σε ασθενείς
LIFO NEWSROOM
«Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Τech & Science / «Το φως και το μήνυμα μας διαπερνούν»: Ο άνθρωπος που είχε προβλέψει την ψηφιακή μας κάθοδο

Ο Μάρσαλ ΜακΛούαν είχε προβλέψει το διαδίκτυο πολύ πριν αυτό εφευρεθεί, καθώς και το πώς τα προσωπικά μας δεδομένα θα συλλέγονταν και θα πωλούνταν — και πιθανώς θα χρησιμοποιούνταν εναντίον μας.
LIFO NEWSROOM