Ηλεκτρονικές ετικέτες: Τι είναι και ποια τα χαρακτηριστικά τους

Ηλεκτρονικές ετικέτες: Έρχονται στα ράφια των καταστημάτων - Τα χαρακτηριστικά τους Facebook Twitter
Φωτ.: Dimitris Kapantais/SOOC
0

Νέα δεδομένα θα δημιουργηθούν στα καταστήματα λιανικής πώλησης ύστερα από την εισαγωγή του συστήματος με τις ηλεκτρονικές ετικέτες στα ράφια.

Όπως γίνεται γνωστό, οι ηλεκτρονικές ετικέτες θα παρέχουν μία σειρά από δυνατότητες, όπως η ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

Αναλυτικά, και όπως γίνεται γνωστό, οι ηλεκτρονικές ετικέτες θα έχουν τα εξής χαρακτηριστικά:

  • «Έξυπνες» ράγες που συνδυάζουν συνδεσιμότητα και ενέργεια, καθώς και ετικέτες που εξασφαλίζουν ενισχυμένη απόδοση, αν και λειτουργούν χωρίς μπαταρία
  • Ασύρματη μετάδοση δεδομένων με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας, εφαρμόζοντας το τελευταίο πρωτόκολλο που αναπτύχθηκε από τη συνεργασία των Qualcomm και Bluetooth Special Interest Group
  • Ενισχυμένη διαλειτουργικότητα με συμβατές συσκευές μέσω του Bluetooth Low Energy. Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη μείωση αποτυπώματος άνθρακα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες λύσεις ESL
  • Δημιουργούνται οι απαραίτητες προϋποθέσεις για την παροχή phygital υπηρεσιών στους καταναλωτές

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της πρόσφατης επέκτασης συνεργασίας της Walmart με την SES-Imagotag. Η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής παγκοσμίως επέλεξε τον κατασκευαστικό οίκο που διατηρεί το 50% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρονικών ετικετών ραφιού (ESL), για να εξοπλίσει 500 καταστήματά της στις ΗΠΑ με συνολικά 60 εκατομμύρια ετικέτες.

Στο έργο θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα VUSION «νέας γενιάς», η οποία προσφέρει, όπως αναφέρει η ελληνική εταιρία Mobile Technology, νέες καινοτόμες δυνατότητες που έρχονται να προστεθούν στα πλεονεκτήματα της λύσης που έχει αναπτύξει η SES-Imagotag.

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM