Ποιος είπε ότι η όπερα δεν μπορεί να προσελκύσει και τις νεαρότερες ηλικίες; Το νέο προφίλ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής έχει αυτόν ακριβώς το σκοπό: «Να γίνει η εικόνα της πιο μοντέρνα, να αποκτήσει μια νότα φρεσκάδας» διευκρινίζει ο Γιάννης Κουρούδης, του κ2 design, του γραφείου που εμπνεύστηκε το έντυπο υλικό και τις καινούργιες αφίσες της Λυρικής που έχουν ήδη κατακλύσει την Αθήνα. «Μια και το κοινό της Λυρικής είναι σχετικά γερασμένο, θέλαμε να απευθυνθούμε σε νεότερες ηλικίες».

Ήδη έχουν κυκλοφορήσει 4 αφίσες, για τις όπερες Ναμπούκκο, Σταχτοπούτα, για τη συναυλία Επτά Υψίφωνοι τραγουδούν για την Κάλλας, για τα μπαλέτα Πακίτα / Η Γιαβάνα του Μαυριτανού / Νάπολη Ντιβερτιμέντα και μια γενική για όλο το πρόγραμμα της χρονιάς.

«Ο δεύτερος στόχος μας», συνεχίζει ο Γιάννης Κουρούδης, «ήταν να αποκτήσει ταυτότητα η Λυρική - να γίνει πιο σαφής δηλαδή ο τρόπος που επικοινωνεί με το ευρύ κοινό. Μέχρι σήμερα δεν είχε ουσιαστικά ενιαία εικόνα. Ήταν αόριστη και μη ουσιαστική. Αναμένουμε ότι μετά τις 5 αφίσες η ταυτότητα της Λυρικής θα είναι πλέον αναγνωρίσιμη από όλους».