Αγορά

Αγορά Facebook Twitter
0

Πέρασα ένα ολόκληρο πρωινό χαζεύοντας τις σελίδες του fashionfirstrow.com που ξεκίνησε να λειτουργεί στις αρχές αυτής της εβδομάδας. Πρόκειται για ένα πολύ φιλόδοξο portal που επικεντρώνεται κυρίως σε θέματα μόδας. Έχει πολύ ενδιαφέροντα σχεδιασμό και γενικότερα μια φρέσκια ματιά σε ό,τι αφορά θέματα αισθητικής. Μόδα, ομορφιά, lifestyle, τέχνη και design είναι οι βασικοί τομείς του. Είναι δίγλωσσο -με αγγλική και ελληνική εκδοχή- και θα ανανεώνεται συνεχώς. «Ό,τι συμβαίνει... ανεβαίνει», μου είπε στο τηλέφωνο η Εύη Καρατζά - εκδότρια και διευθύντρια του όλου εγχειρήματος. «Έχουμε ανταποκριτές και φωτογράφους σε όλες τις μεγαλουπόλεις και έχουμε ήδη κλείσει συμφωνίες με μεγάλους οίκους μόδας, ώστε να μπορούμε να έχουμε ζωντανές αναμεταδόσεις από επιδείξεις και πάρτι». Κάνοντας κλικ πάνω στις επιλογές, βλέπουμε νέα, τάσεις, προτάσεις, βίντεο και μπλογκ. Σύντομα μέσα στο portal θα υπάρχει και ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που θα ανανεώνεται κάθε 15 μέρες, γεμάτο φωτογραφίσεις μόδας, ομορφιάς και αξεσουάρ υψηλής αισθητικής, ονόματι «First». Το τέλος των έντυπων περιοδικών μόδας είναι μάλλον κοντά. ¤ Λατρεύω την Τζουλιάν Μουρ και όταν είδα τις φωτογραφίες της για την καινούργια διαφημιστική καμπάνια του οίκου Bulgari, όπου ποζάρει γυμνή, απλά έμεινα να την κοιτάω μαγνητισμένη. Ο οίκος Bulgari επέλεξε τη 49χρονη ηθοποιό να είναι η μούσα του για τη συλλογή με κοσμήματα και αξεσουάρ Άνοιξη-Καλοκαίρι 2010. Στις φωτογραφίες η Τζουλιάν παρουσιάζεται να χαλαρώνει σε ένα υπέροχο μπουντουάρ, δοκιμάζοντας κομμάτια από τη συλλογή του οίκου, όπως μεγάλα σμαραγδένια σκουλαρίκια που μοιάζουν με δάκρυα και εντυπωσιακά βραχιόλια με φίδια. Η φωτογράφιση είναι εμπνευσμένη από τον πίνακα «Odalisque» του Jean-Leon Gerome και έχει τίτλο «Eccentric Charisma».

Αγορά
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Πράγματα που δεν ήξερες ότι χρειάζεσαι»: Γιατί το TikTok μας οδηγεί σε τόσες πολλές αγορές;

Αγορά / Πώς το TikTok σε κάνει να ψωνίζεις πράγματα που δεν χρειάζεσαι

Γιατί οι δημιουργοί περιεχομένου του TikTok είναι τόσο καλοί ώστε να μας «πουλάνε» πράγματα; Σε τι διαφέρουν από τους αστραφτερούς influencers του Instagram; Ποιους εμπιστευόμαστε πιο εύκολα και πώς η εικονική μας σχέση μαζί τους επηρεάζει τις αγορές μας;
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ