Μπλόγκερ: αυτοί οι άγνωστοι

Μπλόγκερ: αυτοί οι άγνωστοι Facebook Twitter
0

Μεγάλοενδιαφέρον προκάλεσε η πρώτη έρευναστη χώρα μας για τα ελληνόφωνα μπλογκ,που πραγματοποιήθηκε από τον μεταπτυχιακόφοιτητή του Παντείου ΠανεπιστημίουΖαφείρη Καραμπάση, υπό την επίβλεψητου καθηγητή Αλέξανδρου Ξενάκη και τηνεποπτεία του καθηγητή ΚωνσταντίνουΚοσκινά και του δρα Γιώργου Βαρδάγγαλου.Τα στοιχεία της έρευνας θα χρησιμοποιηθούναπό τις εταιρείες, με αποκλειστικόσκοπό να δημιουργήσουν ελκυστικάπροϊόντα που θα γίνουν περιζήτητα απότους μπλόγκερ-καταναλωτές. Παράλληλα,τα στοιχεία της έρευνας θα αποτελέσουνκαι εργαλείο για τα κόμματα, ώστε ναδιατυπώσουν ψεύτικες πολιτικές θέσειςπου θα γοητεύσουν τον αφελήμπλόγκερ-ψηφοφόρο.

Σύμφωνα με την έρευνα, οτυπικός ελληνόφωνος μπλόγκερ είναι 30ετών, έχει οκτώ πτυχία, τέσσεραμεταπτυχιακά, τρία διδακτορικά καιείναι άνεργος και χαραμοφάης - παρ'όλα αυτά, ξέρει να δένει τα κορδόνιατου μόνος του. Ο μέσος μπλόγκερ μένειμε τους γονείς του -ένεκα η αφραγκίακαι η τεμπελιά- αλλά, αν οι γονείς τουέχουν χωρίσει, μένει με τη μητέρα τουκαι τα Σαββατοκύριακα τον παίρνει οπατέρας του και τον πάει βόλτα στο πάρκογια να παίξει με τ' άλλα παιδιά και νακατουρήσει πίσω από τους θάμνους. Ητυπική ελληνόφωνη μπλόγκερ είναι 25ετών, είναι θεογκόμενα, έχει οικολογικέςανησυχίες και ψάχνει να βρει ένα καλόπαιδί, ώστε να νοικοκυρευτεί και να μημείνει στο ράφι. Έχει προίκα και πλούσιοεσωτερικό κόσμο και θα επιθυμούσε ογαμπρός να είναι πολύ πλούσιος και πολύόμορφος. Είναι προφανές πως ψάχνουν σελάθος μέρος, αφού είναι γνωστό σε όλουςπως οι πολύ ωραίοι και πολύ πλούσιοιδεν γράφουν τίποτα - σχεδόν όλοι οιμεγάλοι συγγραφείς ήταν βαριάπροβληματικοί, πεινάλες και κακομούτσουνοι.Οι ωραίοι και πλούσιοι δεν έγραψαν ποτέλέξη στη ζωή τους - αυτοί, απλώς, ήτανπάντα απασχολημένοι με το να περνάνεμια υπέροχη ζωή.

Μόνο το 36% των μπλόγκερ είναιγυναίκες αλλά αυτό είναι απόλυτα λογικόγιατί οι γυναίκες σφουγγαρίζουν, πλένουνκαι μαγειρεύουν, οπότε δεν τους μένεικαι πολλή ώρα για κωλοβάρεμα στονυπολογιστή. Επίσης, είναι φυσιολογικόοι άνδρες να διεισδύουν περισσότεροστο διαδίκτυο γιατί η διείσδυση είναιστη φύση τους, ενώ η γυναίκα δεν είναιφτιαγμένη για να διεισδύει αλλά για ναυποδέχεται - αν πάρει χαμπάρι η ΙεράΣύνοδος πως υπάρχουν γυναίκες πουδιεισδύουν στο διαδίκτυο, θα τις αφορίσεικαι δεν θα ντυθούν ποτέ νυφούλες. Οιγυναίκες κόβουν μαχαίρι το μπλογκ τουςμόλις βρουν γαμπρό και υποδύονται τιςκυρίες της υψηλής κοινωνίας, ενώ οιάντρες δεν το αποχωρίζονται ποτέ γιατίτο θεωρούν την τέλεια γκομενοπαγίδα.Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκεςαναφέρονται συχνότερα σε θέματα πουσχετίζονται με τις προσωπικές τουςευαισθησίες και τον πολιτισμό, αλλά κιαυτό είναι απόλυτα λογικό επειδή δενείναι δυνατόν από τη μια να ψάχνειςκάποιον να σε στεφανωθεί και από τηνάλλη να γράφεις για τον Λούα Λούα, τονΚαρατζαφέρη και το Ασφαλιστικό -ξενερώνει ο γκόμενος με κάτι τέτοια,και κόβει λάσπη. Οι άνδρες αναφέρονταιπερισσότερο σε πολιτικά θέματα, στοκαράτε και στο ποδόσφαιρο, αλλά έναμεγάλο ποσοστό ανδρών δεν κρύβει πωςτις ελεύθερες ώρες του του αρέσει ναφοράει τα φουστάνια και τα ψηλοτάκουνατης μαμάς του και να παίζει με τιςκούκλες του. Παρατηρούμε με ενδιαφέρονπως οι γυναίκες αποκρύπτουν την ταυτότητάτους και δημοσιεύουν σπανιότερα τομέιλ τους - αυτό συμβαίνει επειδή πολλέςγυναίκες θεωρούν το μέιλ τους ό,τιπολυτιμότερο έχουν και το διαφυλάττουνως κόρη οφθαλμού. Οι άντρες, από τηνάλλη, είναι τόσο απελπισμένοι να βρουνγυναίκα, που βάζουν από σαράντα μέιλ οκαθένας στο μπλογκ του, επειδή φοβούνταιπως υπάρχει η πιθανότητα να τους διαβάσειη Μόνικα Μπελούτσι, να θαμπωθεί από ταπολυεπίπεδα και πολυπρισματικά γραπτάτους, να τους αναζητήσει εναγωνίως γιανα δώσουν νόημα στην άδεια ζωή της, αλλάνα μη βρίσκει τη διεύθυνση του μέιλτους που είναι στριμωγμένη σε μια γωνιάτου μπλογκ.

Οι άντρες μπλόγκερ αλλάζουνεσώρουχα μια φορά την εβδομάδα, ενώ οιγυναίκες δυο. Ο μέσος μπλόγκερ κάνεισεξ τρεις φορές την ημέρα - συνήθωςμόνος του. Οι γυναίκες δεν κάνουν συχνάσεξ αφενός επειδή είναι ξεθεωμένες απότις δουλειές του σπιτιού και αφετέρουεπειδή δεν θέλουν να βγάλουν κακό όνομαστην κοινωνία των μπλόγκερ και να τιςφωνάζουν παστρικές και ξετσίπωτες. Ανένας μπλόγκερ και μια μπλόγκερ κάνουνσεξ μεταξύ τους, συνήθως η σχέση τουςκαταλήγει σε γάμο γιατί, αν χωρίσουνάσχημα, υπάρχει ο κίνδυνος ο πληγωμένοςνα κάνει ρόμπα τον άλλον σε όλο τοδιαδίκτυο και τότε δεν τον σώζει ούτεη μετανάστευση. Το πιο συνηθισμένομέρος στο οποίο κάνουν έρωτα δυο μπλόγκερείναι το γραφείο, ώστε να μπορεί ο άντραςνα βλέπει την οθόνη του υπολογιστή κατάτη διάρκεια της ερωτικής πράξης, ενώστον απέναντι τοίχο υπάρχει κι έναςτεράστιος καθρέφτης για να μπορεί ναβλέπει και η γυναίκα, και να μην αισθάνεταιμειονεκτικά, έχοντας γυρισμένη τηνπλάτη στην Κοινωνία της Πληροφορίας.Πάντως, οι μπλόγκερ αποφεύγουν ναπαντρεύονται μεταξύ τους γιατί θατσακώνονται συνέχεια για το ποιος θακάτσει στον υπολογιστή, ενώ -στηνπερίπτωση που υπάρχουν δυο υπολογιστέςστο σπίτι- κανείς τους δεν θα μαγειρεύεικαι δεν θα καθαρίζει, με αποτέλεσμα νατα τινάξουν και οι δυο ή από σκορβούτοή από χολέρα.

Τα κυρίαρχα κίνητρα τωνμπλόγκερ είναι η δημιουργική γραφή-είναι όλοι ψώνια και νομίζουν πωςκρύβουν μέσα τους έναν Ντοστογιέφσκι-και η άσκηση επιρροής. Σε ό,τι αφορά τηνάσκηση επιρροής, τα μπλογκ έχουν λαμπρόμέλλον μπροστά τους. Αν τα μέλη της 17Νσυνειδητοποιήσουν τι ακριβώς έχουνπετύχει τα μπλογκ μέσα σε ελάχισταχρόνια παρουσίας στη χώρα μας, θαδιαπιστώσουν με έκπληξη πως η δράσητων μπλόγκερ είναι πιο «επαναστατική»από τη χρήση των όπλων. Η χρήση των όπλωνλειτούργησε ως το τέλειο άλλοθι για τοκράτος ώστε να ενισχύονται συνεχώς οιμηχανισμοί καταστολής και η αστυνομοκρατία,ενώ τα μπλογκ οδηγούν σε περισσότερηελευθερία και «τρομοκρατούν» πιοαποτελεσματικά όλες τις εξουσίες. Αντο διαδίκτυο είχε δημιουργηθεί πριν40 χρόνια, η σύγχρονη ιστορία της χώραμας θα ήταν πολύ διαφορετική - όλα θαήταν καλύτερα. Κυρίες και κύριοι, φτιάξτετο δικό σας μπλογκ!

Υ.Γ. Αξίζουν πολλά συγχαρητήριαστον κ. Ζαφείρη Καραμπάση, στους καθηγητέςτου και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Ηέρευνα του κ. Καραμπάση δεν έχει βέβαιακαμία σχέση με τα... στοιχεία που έγραψαεγώ - είναι καταπληκτική και θα τη βρείτεστη διεύθυνση http://ereuna.wordpress.com/.

Στήλες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Θοδωρής Αντωνόπουλος / Για την έκφραση «Επάγγελμα ομοφυλόφιλος»

Αν θεωρήσουμε την ομοφυλοφιλία επάγγελμα, αξιότιμε κ. συνήγορε, τότε σίγουρα αυτό θα πρέπει να ενταχθεί στα βαρέα ανθυγιεινά. Τουλάχιστον για όσο μπορούν να δηλητηριάζουν τον δημόσιο λόγο κακοποιητικές απόψεις, αντιλήψεις και πρακτικές, σαν αυτές που είτε εκφέρετε είτε ενθαρρύνετε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Δημήτρης Π. Σωτηρόπουλος / Γιατί το επίπεδο του δημοσίου διαλόγου είναι τόσο απελπιστικά χαμηλό;

Αντί να διαφωνήσουμε για το ένα ή το άλλο θέμα, όπως και είναι θεμιτό και αναμενόμενο σε μια δημοκρατία διαλόγου, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να εξευτελιζόμαστε οι ίδιοι και να εξευτελίζουμε τους άλλους, ωσάν να ήταν οι χειρότεροι εχθροί μας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
O βούρκος των ημερών

Στήλες / O βούρκος των ημερών

Σήμερα: Μηνύματα στο αλεξίπτωτο • • • βουλευτική ηπιότητα • • • περιβαλλοντικη καταστροφή στο Ισραήλ • • • δύσκολες μέρες για τον Μακρόν • • • εμβολιαστική ευνοιοκρατία • • • ένας γενναιόδωρος πρώην οδηγός νταλίκας • • • η περιπέτεια της «μυστικής ομιλίας»
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Αρετή Γεωργιλή / Ψάχνοντας τις ευθύνες, ξεχάσαμε τους κακούς

Γιατί όλη αυτή η πολιτική χυδαιότητα που αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη από το πραγματικό πρόβλημα και στρέφει τη συζήτηση σε μια στείρα κομματική αντιπαράθεση, στις πλάτες όλων αυτών των παιδιών, που το μόνο που ζητούν είναι δικαίωση και γαλήνη;
ΑΡΕΤΗ ΓΕΩΡΓΙΛΗ
Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Τι διαβάζουμε σήμερα: / Το δίλλημα με τον Κουφοντίνα

Σήμερα: Τα Ζεν της Βαϊκάλης • • • νίκη μεγαλοψυχίας • • • η βία δεν πτοεί (ακόμη) τους Βιρμανούς • • • μια πρώτη δικαίωση • • • οι επίμονοι Ινδοί αγρότες • • • δημοκρατία και πίτσα • • • ένας τιτάνας
ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ