Jonas Kaufmann

Jonas Kaufmann Facebook Twitter
0

Ο Βασιλιάς των Τενόρων Γιόνας Κάουφμαν και μια κορυφαία ορχήστρα δωματίου, η Κάμερορκέστερ, με μέλη από τις δύο μεγαλύτερες ορχήστρες του κόσμου (Φιλαρμονική της Βιέννης και του Βερολίνου), ενώνουν τις δυνάμεις και τη φήμη τους σε μια βραδιά υψηλής ποιότητας, με τα εξαίσια Τραγούδια ενός οδοιπόρου του Γκούσταβ Μάλερ, τη Συμφωνία αρ. 10 σε σι ελάσσονα του Φέλιξ Μέντελσον, το Σεξτέτο από την όπερα Καπρίτσιο του Ρίχαρντ Στράους και την Εξαϋλωμένη νύχτα του Άρνολντ Σαίνμπεργκ.

Το κοινό του Μεγάρου έχει απολαύσει σχετικά πρόσφατα, το 2009 και το 2011, τον πιο περιζήτητο και συναρπαστικό τενόρο της εποχής μας σε άριες από όπερες και έχει διαπιστώσει από κοντά την τεράστια και αβίαστη γκάμα της φωνής του σε ρεπερτόρια ποικίλου και διαφορετικού ύφους.

Αυτή τη φορά ο Γιόνας Κάουφμαν έρχεται στην Αθήνα με την περίφημη Ορχήστρα Δωματίου Wien-Berlin για να τραγουδήσει τα Τραγούδια ενός οδοιπόρου, σε μεταγραφή για έγχορδα από τον Άρνολντ  Σαίνμπεργκ. Είναι ένας κύκλος τεσσάρων τραγουδιών, που ο Μάλερ έγραψε πάνω σε δικούς στίχους, το 1884, για να θρηνήσει με το δικό του, εσωτερικό ύφος, μια άτυχη αγάπη.

Ο Κάουφμαν αγαπά με πάθος την όπερα, αλλά δεν μπορεί να ζήσει χωρίς τα λίντερ, όπως λέει. Θεωρεί ότι τα γερμανικά τραγούδια αυτά του ρομαντικού κινήματος είναι η βασιλική σχολή για κάθε φωνή. Πρόσφατα ηχογράφησε έναν άλλον κύκλο λίντερ, το Χειμωνιάτικο Ταξίδι του Φραντς Σούμπερτ, ενώ με τα Τραγούδια ενός οδοιπόρου αρχίζει από την 1η Μαΐου περιοδεία με αφετηρία τη Βιέννη και σταθμούς το Μόναχο, την Τουλούζη, τις Βερσαλλίες, το Μπάντεν-Μπάντεν, την Αθήνα και το Λουξεμβούργο.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ