Μετά από μια δεκαετία διεθνούς παρουσίας της ζωγράφου Όλγας Αλεξοπούλου, του Ατελιέ Σπύρου Βασιλείου αναδεικνύει όχι μόνο το έργο της, αλλά και τις κοινές παράλληλες αναζητήσεις της με αυτές του ζωγράφου Σπύρου Βασιλείου, όπως το πάθος τους για τις θαλασσογραφίες και τα ταξίδια τους στην Κίνα.

 

Ο συγγραφέας Αλέξανδρος Μασσαβέτας γράφει "Αν ο Βασιλείου αντιπροσωπεύει την «επιστροφή στις ρίζες» κάποιες γενιές πίσω, η Αλεξοπούλου είναι εκπρόσωπος μιας νέας γενιάς με υπερεθνικές αναζητήσεις. Μιας γενιάς που, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, ψάχνει ρίζες και αναφορές ταυτόχρονα σε πολλαπλά γεωγραφικά και πολιτιστικά μήκη. Σε μία τέχνη αφαιρετικής εστίασης, όπου η πραγματικότητα φιλτράρεται και κάθε τι που θεωρείται περιττό αφαιρείται. Η ανθρώπινη παρουσία, εάν υπάρχει, δηλώνεται έμμεσα και φευγαλέα – ένα πλοίο, ένα φουγάρο, μία μορφή που μοιάζει με βιομηχανικό εργαλείο παραπέμπουν σ' αυτήν.