«Είναι πολύ θετικό να μαθαίνουμε από τα λάθη μας», παρατηρεί με νόημα ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας, απαντώντας σε ερώτηση των «Νέων» σχετικά με το νέο έγγραφο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Ο ίδιος-όπως λέει- συνέβαλε στη διαμόρφωση του εγγράφου, αφού είχε ερωτηθεί σχετικά με τις αδυναμίες του προγράμματος υπό την ιδιότητά του - τότε - ως προέδρου του ΙΟΒΕ.
Όπως λέει τώρα, είχε τότε επισημάνει στους τεχνοκράτες του ότι κακώς το πρόγραμμα έδινε έμφαση κυρίως στη μείωση του ελλείμματος και όχι στις διαρθρωτικές αλλαγές.
Οικονομία /
Στουρνάρας: «Εγώ τους τα είχα πει»
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
Ο ΕΦΕΤ ανακαλεί high protein πουτίγκα με γεύση σοκολάτας
Γιατί οι Γάλλοι βάφουν με κιμωλία τα παράθυρά τους εν μέσω καύσωνα
Καιρός - Τσατραφύλλιας: «Δύσκολο το Σαββατοκύριακο» – Σε πορτοκαλί συναγερμό 5 περιφέρειες
NASA: Δορυφόρος κατέγραψε για πρώτη φορά ένα απρόσμενο μοτίβο σε γιγάντιο τσουνάμι
Κι άλλη αγωγή κατά της Κάιλι Τζένερ: Σεφ την κατηγορεί ότι απέβαλε λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας