Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο

Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
4

Ένα απρόσμενο σκηνικό με πρωταγωνιστές μοντέλα και άλογα στήνει ο Γιώργος Λάνθιμος, φωτογραφίζοντας τη νέα κολεξιόν Άνοιξη Καλοκαίρι 2020 του οίκου Gucci.

Η κινηματογραφική ματιά του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη συναντά τον υπερρεαλιστικό κόσμο του Αλεσάντρο Μικέλε, διευθυντή δημιουργικού στον Gucci και το αποτέλεσμα είναι ένα εκτυφλωτικό κολάζ εικόνων στους δρόμους του Λος Άντζελες, αλλά και το εμβληματικό ξενοδοχείο Chateau Marmont.

Ο Λάνθιμος δεν πηγαίνει σε βοσκοτόπια ή φάρμες. Φέρνει τα άλογα στο αστικό περιβάλλον και τους προσδίδει ανθρώπινα χαρακτηριστικά. Αφαιρεί το στυλιζαρισμένο που συνήθως συνοδεύει τις φωτογραφίσεις μόδας και τοποθετεί τους ήρωές του στη «στυγνή» καθημερινότητα της Πόλης των Αγγέλων. Στο σούπερ μάρκετ, το βενζινάδικο, την κίνηση, το πλυντήριο αυτοκινήτων, ακόμη και την πισίνα. 

 

«Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της τριπλέτας... ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο» προτρέπει ο ιταλικός οίκος στο δελτίο Τύπου, διερωτώμενος: «Είναι ένα μακρύτριχο, με ουρά κατοικίδιο; Ένα μέλος της οικογένειας; Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα».

Ο Γιώργος Λάνθιμος ήταν αυτός, άλλωστε, που πρόσφατα συνυπέγραφε μαζί με τον Αλεσάντρο Μικέλε τη συλλεκτική φωτογραφική έκδοση του οίκου. Η φωτογράφιση του artbook με τίτλο «Ωοτοκία» έγινε στις αρχές του καλοκαιριού, στην περίφημη Leda Gallery της Villa Albani Torlonia της Ρώμης.

Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci
Μοντέλα και αγέρωχα άλογα: Η αναπάντεχη καμπάνια του οίκου Gucci από τον Γιώργο Λάνθιμο Facebook Twitter
Yorgos Lanthimos Courtesy of Gucci

  

Creative Director: Alessandro Michele

Art Director: Christopher Simmonds

Photographer/ Director: Yorgos Lanthimos

Hair Stylist: Paul Hanlon

Make Up: Thomas De Kluyver

Location: Los Angeles / Chateau Marmont

Music credits:

"Everybody's Talkin' " Harry Nilsson

(F. Neil)

(P) Originally Released 1968. All rights reserved by RCA Records, a division of Sony Music Entertainment.

© Third Palm Music / BMG Platinum Songs US. Courtesy of: BMG Rights Management (Italy) srl

Πολιτισμός
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM