O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter
9

Επιμέλεια: Βαγγέλης Μακρής

O 16χρονος Γερμανός Moritz Aust φωτογραφίζει τον εαυτό του μέσα σε σουρεαλιστικά σύμπαντα. Ακολουθεί και αυτός την τάση της εποχής διαδεδομένη ανάμεσα σε εφήβους (σ.σ Όπως ο Alex Stoddard που έχουμε δει σε παλιότερο ποστ) να πειραματίζεται με γνωστές και άγνωστες τεχνικές της φωτογραφίας με θέμα πάντα τον εαυτό του. Κάθε φωτογραφία του προσπαθεί να διηγηθεί μια ιστορία. Ο θεατής καλείται να αφήσει τον εαυτό του ελεύθερο αντλώντας από την φαντασία του τα κομμάτια που συμπληρώνουν το παζλ της ιστορίας του.

1.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

2.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

3.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

4.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

5.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

6.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

7.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

8.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

9.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

10.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

{via}

11.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

12.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

13.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

14.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

15.

O σουρεαλιστικός κόσμος ενος 16χρονου Facebook Twitter

 {via}

Φωτογραφία
9

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

σχόλια

7 σχόλια
Εκπληκτικη still life τεχνικη και υποβλητικοτατη ατμοσφαιρα. Ενδιαφερουσα οπτικη, αναλογιζοντας και το νεαρο της ηλικιας του. Κι εγω εντυπωσιαστηκα.. Πραγματικα καλλιτεχνικο
Μα για τέχνη δεν μιλάμε?Τι χαζές ομαδοποιήσεις είναι αυτές?Ναρκισιστής,σεξιστής,κοπρολάγνος.Σαμπως μην ακούμε και queen γιατι ο τύπος ήταν πούστης?Ωραία φίλτρα ρε παιδιά!!
Ο παραπάνω σχολιαστής είπε "ναρκισσισμός" και όχι "ναρκισσιστής" και αναφερόταν πιστεύω στο αποτέλεσμα της φωτογράφησης και όχι στο άτομο που απεικονίζεται! Θα συμφωνήσω 100%, η λέξη "ναρκισσισμός" ήρθε και στο δικό μου μυαλό όσο κοιτούσα τις φωτογραφίες... όσο για τα περί τέχνης... ΟΚ, το Διαδίκτυο είναι γεμάτο από τέτοια "έργα τέχνης", δεν θα ξεχώριζαν από τον σωρό αν δεν αφορούσαν ένα 16χρονο αγόρι! Τέλος, διάβασα καλά? Αναφέρεστε στον τεράστιο Freddy Mercury με τη φράση "ο τύπος ήταν πούστης"???
Δεν έκανα κανενός είδους κριτική τέχνης ή καλλιτέχνη, δεν έχω δει το συνολικό του έργο, δεν έχω αναλύσει το έργο του. Όμως βλέποντας τις φωτογραφίες ενός δεκαεξάχρονου με δύο κέντρα (ή θέματα), τον εαυτό του και το περιβάλλον γύρω από αυτόν, η λέξη ναρκισσισμός πέρασε από το μυαλό μου. Επίσης το να είναι ένας καλλιτέχνης ναρκισσιστής δεν υποβιβάζει το καλλιτεχνικό του έργο, όπως κι αν είναι οτιδήποτε άλλο. Αν είναι τέχνη ή όχι, δεν θα το κρίνω εγώ, αλλά ο χρόνος, που συνήθως ξεχνά τέτοια ταλέντα του κλικ, μετά από το ίδιο το κλικ.