H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter
31

Οι διαφημίσεις που ήταν οι πρώτες που απεικόνισαν αίμα περιόδου στην αυστραλιανή τηλεόραση δεν παραβίασαν τα πρότυπα προβολής, λένε οι ρυθμιστικές αρχές.

Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν τον περασμένο μήνα από την εταιρία Libra και έδειξαν αίμα σε εσώρουχα και αίμα στα πόδια μιας γυναίκας. Οι θεατές έκαναν πάνω από 600 παράπονα ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες. Σημειώνεται πως αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραπόνων για διαφημίσεις το 2019.

Αλλά η ρυθμιστική αρχή της βιομηχανίας της Αυστραλίας απέρριψε τις καταγγελίες και επαίνεσε το μήνυμα των διαφημίσεων. Σύμφωνα με τα πρότυπα διαφήμισης, η εκστρατεία θεωρήθηκε ότι προάγει την ισότητα και την απομυθοποίηση της εμμήνου ρύσεως.

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter

Η εταιρεία  δήλωσε ότι οι διαφημίσεις είχαν αντιμετωπίσει ένα ταμπού και τα συναισθήματα ντροπής που αντιμετώπιζαν πολλές γυναίκες και κορίτσια όταν είχαν την περίοδο. Όμως οι θεατές που υπέβαλαν επίσημες καταγγελίες, υποστήριξαν ότι οι απεικονίσεις ήταν «προσβλητικές, ακατάλληλες και αηδιαστικές».

Στην απάντησή τους, οι ρυθμιστικές αρχές αναγνώρισαν ότι ορισμένοι τηλεθεατές «προτιμούν να μην βλέπουν σωματικά υγρά στην τηλεόραση», αλλά δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις δεν παραβίασαν τον κώδικα δεοντολογίας της βιομηχανίας. Επίσης, απέρριψαν τις καταγγελίες ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες για παιδιά. 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix – Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

TV & Media / Ο μισός πλανήτης βλέπει anime στο Netflix - Ανακοινώθηκε νέα μεγάλη λίστα τίτλων

Πάνω από 150 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολουθούν anime στην πλατφόρμα – Τριπλασιασμός θεάσεων τα τελευταία πέντε χρόνια, με κορυφαίους τίτλους όπως τα «Sakamoto Days», «Cyberpunk: Edgerunners 2» και «My Melody & Kuromi» να επανέρχονται
LIFO NEWSROOM
James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

TV & Media / James Gunn: Ο Σούπερμαν είναι η ιστορία της Αμερικής, ένας μετανάστης που ήρθε από αλλού

«Ναι, είναι πολιτική», τονίζει ο σκηνοθέτης αναλύοντας το όραμά του για τη νέα ταινία Σούπερμαν και συμπληρώνει: «Η βασική ανθρώπινη καλοσύνη είναι μια αξία και είναι κάτι που έχουμε χάσει»
LIFO NEWSROOM