H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter
31

Οι διαφημίσεις που ήταν οι πρώτες που απεικόνισαν αίμα περιόδου στην αυστραλιανή τηλεόραση δεν παραβίασαν τα πρότυπα προβολής, λένε οι ρυθμιστικές αρχές.

Οι διαφημίσεις προβλήθηκαν τον περασμένο μήνα από την εταιρία Libra και έδειξαν αίμα σε εσώρουχα και αίμα στα πόδια μιας γυναίκας. Οι θεατές έκαναν πάνω από 600 παράπονα ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες. Σημειώνεται πως αυτός είναι ο μεγαλύτερος αριθμός παραπόνων για διαφημίσεις το 2019.

Αλλά η ρυθμιστική αρχή της βιομηχανίας της Αυστραλίας απέρριψε τις καταγγελίες και επαίνεσε το μήνυμα των διαφημίσεων. Σύμφωνα με τα πρότυπα διαφήμισης, η εκστρατεία θεωρήθηκε ότι προάγει την ισότητα και την απομυθοποίηση της εμμήνου ρύσεως.

H διαφήμιση για σερβιέτες με αίμα περιόδου δίχασε - Έλαβε εκατοντάδες παράπονα Facebook Twitter

Η εταιρεία  δήλωσε ότι οι διαφημίσεις είχαν αντιμετωπίσει ένα ταμπού και τα συναισθήματα ντροπής που αντιμετώπιζαν πολλές γυναίκες και κορίτσια όταν είχαν την περίοδο. Όμως οι θεατές που υπέβαλαν επίσημες καταγγελίες, υποστήριξαν ότι οι απεικονίσεις ήταν «προσβλητικές, ακατάλληλες και αηδιαστικές».

Στην απάντησή τους, οι ρυθμιστικές αρχές αναγνώρισαν ότι ορισμένοι τηλεθεατές «προτιμούν να μην βλέπουν σωματικά υγρά στην τηλεόραση», αλλά δήλωσαν ότι οι διαφημίσεις δεν παραβίασαν τον κώδικα δεοντολογίας της βιομηχανίας. Επίσης, απέρριψαν τις καταγγελίες ότι οι διαφημίσεις ήταν ακατάλληλες για παιδιά. 

Με πληροφορίες από BBC

TV & Media
31

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

TV & Media / Arcade για Eurovision 2025: «Δεν είχαμε σκοπό να καταθέσουμε τραγούδι με την Klavdia, ήταν ένα μικρό challenge»

Οι δημιουργοί της «Αστερομάτας» μοιράζονται τις σκέψεις τους για τη συμμετοχή τους στη Eurovision 2025, σχολιάζουν τον ελληνικό στίχο, μιλούν την Klavdia, και απαντούν στο κατά πόσο το τραγούδι έχει πολιτική χροιά
ΠΕΝΝΥ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ
Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

TV & Media / Το «Rust» του Άλεκ Μπάλντουιν κυκλοφορεί «αθόρυβα», τέσσερα χρόνια μετά τον μοιραίο πυροβολισμό

Οι δημιουργοί της ταινίας δήλωσαν ότι ελπίζουν το τελικό αποτέλεσμα να τιμήσει το έργο και τη μνήμη της κινηματογραφίστριας Χάλινα Χάτσινς, η οποία σκοτώθηκε στο πλατό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων
LIFO NEWSROOM
Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

TV & Media / Τι έγιναν τα 100 εκατομμύρια δολάρια που πρόσφερε η Amazon στη Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ;

Έξι χρόνια από τότε που υπέγραψε το εξαιρετικά επικερδές συμβόλαιό της με την Amazon, τίποτα από όσα είχε αναλάβει να κάνει η 39χρονη Βρετανίδα δημιουργός, δεν έχει βγει ακόμη στον αέρα.
LIFO NEWSROOM